پیشنهاد سردبیرمشاوره خریدنقد و بررسی

بررسی اسکوتر کویر AGV 150 طرح ضعیفی از هوندا ADV

اخبار خودرو

مدتهاست موتورسیکلت‌های طرح و کپی چینی از نسخه‌های با کیفیت اصلی و با توجه به افزایش قیمت ارز در بازار با حاشیه سود بالا توسط وارد کنندگانشان جولان می‌دهند. از بین موتورهای مطرح، اسکوتر کویر AGV 150 طرح ضعیف شده از هوندا ADV است که توسط کویرموتور به بازار عرضه می‌شود. ولی باید بگوییم که هوندا ADV کجا، کویر AGV 150 کجا!!!

در ادامه برای مقایسه این دو موتور با موتور پلاس همراه باشید.

نکته: عدم ارائه مشخصات فنی دقیق و کامل از سوی کویرموتور در مورد AGV کویر و دیگر محصولاتش در وب سایت رسمی‌شان نقض کامل حقوق مصرف کننده است. تمامی اطلاعات این مقاله با پرس و جو از فروشندگان این محصول در بازار موتورسیکلت جمع‌آوری شده است.

تصویر وب سایت کویر موتور و کل توضیحات آن در مورد محصول طرح هوندا ADV بنام اسکوتر کویر AGV
تصویر وب سایت کویر موتور و کل توضیحات آن در مورد محصول طرح هوندا ADV بنام اسکوتر کویر AGV

متاسفانه همانطور که در تصویر بالا میبینیم کویر به تصاویر نیم رخ موتور بسنده کرده و نه از ظرفیت باک بنزین گفته و نه از قدرت انجین به اسب بخار، نه از نوع سیستم ترمز و دیسک ….

نکته‌ی دیگر تصاویر مورد استفاده در وب‌سایت شرکت کویر موتور این است که با ورق زدن آنها و مقایسه با هم متوجه خواهید شد برخی از تصاویر مربوط به هوندا ADV اصلی بوده و برخی مربوط به موتور AGV است.

تصویر وب سایت کویر موتور و کل توضیحات آن در مورد محصول طرح هوندا ADV بنام اسکوتر کویر AGV اسکوتر کویر AGV 150 طرح ضعیف شده از هوندا ADV

در اصل خریدار اگر پول خرید نسخه اصلی را نداشته باشد مجبور است بدون کسب دانش و آگاهی از این موتور آن را به عشق نسخه اصلی بخرد و پشیمانی بعد از خرید هم با توجه به ضعف سیستم خدمات پس از فروش kavirmotor هم چاره ای برایش نخواهد گذاشت.

طرح ADV هوندا بنام کویر AGV 150

کویر موتور در نسخه فیس لیفت طرح کلیک بنام S2 ADV 150 از کلمه ADV استفاده کرده که مخفف adventure معنی نسخه ماجراجویی است. در نتیجه بنظر می‌آید برای عدم تداخل نامگذاری طرح هوندا ADV خودرا به نام Kavir AGV 150 نامگذاری کرده است.

با نیم نگاهی به مشخصات فنی مخصوصا انجین AGV کویر متوجه خواهیم شد که تقریبا با اسکوتر طرح کلیک S2 یکی است و تنها فرق آن اضافه شدن سیستم کاهش دمای انجین (آب خنک) به آن اضافه شده است.

کویر موتور با تنها انجینی که در اختیار دارد، دقیقا همانکاری را که ایران‌خودرو با موتور TU5 و نصب آن روی محصولاتش میکند، انجام می‌دهد.

مشخصات فنی انجین کویر AGV 150

کویر AGV دارای انجین ۱۴۹ سی سی است و یک موتور تک سیلندر، دو سوپاپ است. موتور AGV کویر در کلاس اسکوتر قرار گرفته و به عنوان یک موتور شهری یا خیابانی شناخته می‌شود. انجین آن توانایی تولید حداکثر توان ۷,۰۱ كيلووات در ۷۵۰۲ دور بر دقيقه که حدودا معادل 10 اسب بخار است را دارد.

این قدرت برای موتورسیکلتی که وزن خالص آن 158 کیلوگرم بدون درنظر گرفتن بنزین درون باک و راکب (وزن این اسکوتر با یک راکب 75 کیلویی معادل 233 کیلوگرم خواهد شد) بیش از اندازه ضعیف است. بدیهی است وزن راکب دوم در این محاسبات لحاظ نشده است.

در مقابل این انجین ضعیف نسخه اصلی هوندا ADV میتواند به لطف تکنولوژی هوندا و ضریب تراکم ۱۰.۶ به یک، ۱۴.۵ اسب بخار قدرت و ۱۳.۸ نیوتون متر گشتاور تولید کند.

دیگر امکانات طرح ADV هوندا Kavir AGV 150

کویر AGV موتورسیکلت شهری با قابلیت سفرهای برون شهری، دارای استاندارد یورو 5 مجهز به سیستم رادیاتور آب و کمک فنرهای قوی و گازی دوبل در عقب است.
بدنه و شاسی موتور AGV کویر و تکتاز دارای طوقه‌های آلمینیومی بوده و سیستم ترمزهای ضد قفل ABS به همراه دو عدد سوییچ KeyLess به خریداران عرضه می‌شود.

شارژر USB و فندکی در محفظه مخصوص (فقط در مدل طرح هوندا ADV توسط تکتاز موتور) که قابلیت قفل شدن را دارد از دیگر امکانات رفاهی این اسکوتر ادونچر شهری است.

یکی از ویژگی‌های این موتور، طراحی فضای حمل بار آن است. در طراحی این موتور یک فضای دو لیتری در جلوی آن و یک فضای ۲۷ لیتری زیر صندلی آن ساخته شده‌است. این موتور دارای پورت USB با ولتاژ ۱۲ ولت بوده که مناسب شارژ تلفن همراه است.

این توضیحات مربوط به نسخه اصلی است و برای مقایسه با نسخه طرح درج شده است

امکان نصب دوربین در جلو و عقب موتورسیکلت محیا بوده و همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD 7 اینچی است که اطلاعات سفر و دیگر موارد را به راکب نمایش می‌دهد.
چراغ های جلو دارای DAY Light و چراغ خطر عقب و راهنماها LED هستند.

فضای مناسب تعبیه شده در زیر زین امکان قرار گیری کلاه کاسکت را می‌دهد.

همچنین با توجه به سبک اسکوتر ماجراجویی، خریداران آن می‌توانند از قابلیت نصب باکس در عقب موتور و بغل آن استفاده ببرند.

طرح هوندا ADV بنام اسکوتر کویر AGV اسکوتر کویر AGV 150 طرح ضعیف شده از هوندا ADV تکتاز ADV 150
این تصاویر مربوط به موتور تکتاز ADV 150 است

جدول مشخصات فنی کویر AGV 150 یا تکتاز ADV 150

نام موتورکویر AGV 150 یا تکتاز ADV 150
قوای محرکهتک سیلندر، چهارزمانه، مایع خنک، EFI
حجم محفظه احتراق۱۴۹ سی‌سی
نسبت تراکم۱۱/۲ : ۱
جعبه دندهCVT تسمه – اتوماتیک
سیستم استارتKey Less
وزن خالص (کیلوگرم)۱۵۸
ابعاد طول در عرض در ارتفاعمیلیمتر ۲۰۷۲ x ۷۶۰ x ۱۲۶۰
ارتفاع زین۷۷۵ میلیمتر
فاصله محور چرخ ها۱۲۶۰ میلیمتر
حداکثر قدرت (min/r/kW)۱۲.۱/۸۵۰۰
حداکثر گشتاور (N.m/r/min)۱۴.۶/۶۵۰۰
ترمز جلودیسکی ABS
ترمز عقبدیسکی ABS
ظرفیت باک (لیتر)۹/۳
سایز لاستیک جلو۱۱۰/۸۰ – ۱۴
سایز لاستیک عقب۱۳۰/۷۰ – ۱۳
فاصله محورهای دو چرخ۱۳۶۵ میلیمتر
جدول مشخصات فنی طرح هوندا ADV

سوالات متداول در مورد کویر AGV

تولید کنندگان طرح ADV هوندا چه شرکت هایی هستند؟

در زمان نگارش این مقاله طرح هوندا ADV توسط تکتاز موتور بنام ADV150 و کویر موتور AGV 150 در بازار به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی انجین کویر AGV 150 در مقایسه با نسخه اصلی چیست؟

Kavir AGV 150 یا انجین طرح ADV هوندای خود توانایی تولید حداکثر توان ۷,۰۱ كيلووات در ۷۵۰۲ دور بر دقيقه که حدودا معادل 10 اسب بخار است را دارد. در مقابل این انجین ضعیف نسخه اصلی هوندا ADV می‌تواند به لطف تکنولوژی هوندا و ضریب تراکم ۱۰.۶ به یک، ۱۴.۵ اسب بخار قدرت و ۱۳.۸ نیوتون متر گشتاور تولید کند.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

‫31 دیدگاه ها

  1. من با نگارنده این متن مخالفم.بدلیل اینکه خودم این موتور را امتحان کردم و واقعاً توان خوب را بهمراه استفاده ٢ سرنشین میان جثه، دیدم.خودم nvx کبیر موتور دارم و به لحاظ توان ازnvx بالاتر و به لطف سیستم خنک کننده آب، نه تنها مشکلات داغ کردن موتورهای معمولی را ندارد، بلکه کاستی نیز از این بابت بعد از چند ساعت رانندگی ندیدم. حداکثر سرعتی که با این موتور امتحان کردم و البته بیشتر نرفتم 105 کیلومتر بود.

  2. حقا که حقمونه اشغال بهمون بدن با قیمت بالا .

    واقعا شما که نطر دادی مبلغ موتور سیکلت کویر رو در برابر کیفیت و کاراییش کنار هم بزاری جور در میاد؟
    مقایسه مدل فیک و اصلی هم که کلا کار بیهوده ایه .

    من یدونه طرح کلیک کویر گرفتم واقعا زباله به تمام معنا.
    خیلی قدیم یدونه طرح ویو داشتم با اینکه با خود ویو تچقابل قیاس نبود ولی در حد قیمتش خوب بود .
    الان با این قیمتا زباله تحویل میدن دوستان به به و چه چه میکنن . وای بر ما

  3. سلام دوستان،بنده از این موتور از شرکت تکتاز گرفتم قطعات این موتور ساخت تایوان هستش وکیفیت خوبی داره،اتومات و دارای ترمزABSهستش که مزیته براش،
    شتابش خیلی عالیه و بنظر من با دوسرنشین هم شتاب خوبی داره.
    درکل موتور زیبا و به روزیه.من تا الان هزار کیلومتر باهاش رفتم و خداروشکر تا الان مشکل خاصی نداشته.
    بنظر من واقعا ارزش خرید داره.
    موفق باشید.

  4. کویر موتور فقط به فکر چاپیدن مردمه اول که خدمات پس از فروش صفر دوم طرح کلیک خریدم بعد از دو روز کیلس از کار افتاد رفتم نمایندگی گفت باید یک سره بشه خیلی ها این مشکل را دارند چینی جنس بنجلش است فقط ایران است که اجناس درجه ۴ وارد میکنند و مردم را گرفتار میکنند

  5. بهترین طرح از نظر قدرت انجین رو شرکت لیفان داره (KPV150) که 9 کیلوات معادل 12 اسب بخار قدرت داره و انجینش آب خنکه – ( اگر توان خرید موتور اصلی ( چه یاماها چه هوندا ) رو ندارید ، بهترین انتخاب از نظر قدرت انجین ، همین لیفانه

  6. این موتور یه آشغال به تمام معناس ، انجینی که روشه با کلیک s2یکیه ، تازه حدود 40کیلو سنگینتر!!!

    خود s2راه نمیرفت الان ۴۰ کیلو هم سنگینترش کردن این دیگه رسما سوار آدمه ?? متاسفم واسه خودمون که انقدر آشغال پسند شدیم

  7. چرا ما مردم ایران فقط بیکار حرف های بیهوده زدن هستیم!؟
    دوستان خواهش میکنم فقط اگر این موتور را نداشته اید نظر منفی ندید چون قطعاً از کسری ها و ناتوانی مالی شماست.
    کاملاً بدون جناح گیری عرض کنم که من این موتور را دو ماه هست که خریداری کرده ام و تا حالا 1700 کیلومتر رفته ام.هیچگونه عیبی که نداره هیچ ، بسیار هم راضیم .شتاب خوب ،مصرف بسیار کم با سیستم خنک کننده آبی.
    اونهایی که از این موتور بد میگویند همانند آنهایی هستند که از ماشین چینی فقط بد میگفتند. دریغ از اینکه بعد از ۵ سال آرزوی داشتن یک خودرو چینی را الآن دارند.پس نداشته حرف نزنید.
    دوستان، از من که سوار این موتور هستم و استفاده میکنم بشنوید که موتور بسیار خوبی هست و ارزش خرید هم داره.امیدوارم بخرید و لذتش را ببرید.اگر خلافی عرض کرده باشم ، همینجا جوابگو هستم.

    1. به چند دلیل ما از موتورهای طرح ایراد میگیریم

      1- وقتی سازنده و برند معروفی مثل هوندا و یاماها که موهاشونو توی این کار سفید کردند و با اون همه وسواس و استاندارد و سخت گیری میان یه موتور میسازن میشه a تومان بعد یه چینی میاد بدون رعایت هیچ کودوم اینا یه موتور نصف اون قیمت میده که فقط ظاهرش شبیهش هست و راه میره و نباید توقع اصلی و کیفیت داشت! حالا شما رفتی خریدی دلیل نمیشه بهترین موتور دنیاست. نظر شما زمانی درسته که پول اصلی داشته باشیو اصلی سوار شو بعد بری طرح بخری و تفاوتهاشو بگی

      2- ما طرف مردم هستیم، مثلا خودروسازی که خودرو چینی میخره 15 هزار دلار میاد مونتاژ میکنه به مردم میده 65 هزار دلار خودت حساب کار بیاد دستت همین داستانم توی موتورسیکلت هست شما داری موتور طرح و ماشین چینی به قیمت نسخه اصلی توی ایران میخری و بعد ازش حمایت میکنی؟!!!

      3- خدمات پس از فروش زیر خط فقر موتورسازها (مونتاژ کننده های چینی) چه دفاعی ازشون داری؟!

      1. فرمایش شما کاملا درسته اینکه کسی فک کنه بین اصلی و کپی فرق نیست واقعا بی عقله اما متاسفانه اینجا ایرانه و این چیزا شده جزوی از زندگی منو شما وقتی دستت به آب دریا نرسه و نتونی تو افق دریا نگاه کنی مطمئن باش با یه رودخونه هم مجبوری حال کنی

      2. دوست عزیز اینکه قیمت محصولات چینی پایینتر از ژاپنیه صرفا بواسطه ی کیفیت ضعیف نیست ..البته من منکر کیفیت پایینتر نیستم ولی نه دیگه انقدر که جنس رو به اشغال تشبیه میکنید ..همین گوشی های چینی مثل شیائومی و هواوی الام پا به پای برمد های معتبر جهانی دارن حرکت میکنن و البته بعضا از اونها جلوتر هم هستن ..ولی با قیمت بسیار پایینتر و البته امکانات بیشتر ..علت چیه ؟ کیفیت پایینتر ؟؟ خیر دوست عزیز یمی از دلایلش نیروی کار ارزونتره ..دومیش بحث حمایت از تولید داخلیه که محصولات رو مونتاژ میکنه و معافیت های گمرکی و مالیاتی داره و و و ..نمیدونم ما چرا همش دوست داریم برند های چینی رو تخریب کتیم در حالی مه خود برمد های ژاپنی عمدتا تحت لیسانس در کشور های ثانوی هستن ضمن اینکه در مورد خودرو هم همین بحث وجود داره ..انصافا خودرو های چینی با قیمت های پایینتر الان کم کم دارن تو بازار جهانی جایگاه خوبی بدست میارن ..طبیعیه که رقبا بدلایلی که بالاتر عرض کردم سعی در تخریب برند چینی کنن ..هر چند تکرار میکنم بذند های چینی از لحاظ کیفی ضعیفتر هستند ولی نه دیگه اونقدر که شما و بعضی از دوستان فرمودین .

  8. کویر خدمات پس از فروشش افتضاحه. من طرح کلیک دارم برای سرویس بردم یه هفته موتور رو بی دلیل خوابوندن. چندتا عیب هم گذاشتن روش به بهانه اونا قطعه عوض کردن. تسمه عوض کردن 5 هزار تا بیشتر دووم نیورد و وسط همت مجبورم کرد وانت بگیرم ببرم جای دیگه تسمه جدید بندازم. اجرت تعویض روغن رو پارسال پنجاه تو فاکتور زد! یه عده … جمع شدن کویر موتور رو زدن.

  9. من که نه اصلشو داشتم نه طرحشو.ولی مدل هوندا ویو هم اصل و هم طرحهای مختلفشو داشتم و با جرات میگم یک کلید چراغ اصل با طرح دنیایی کیفیتش فرق داره چه برسه به قطعات حساس انجین.از نظر من خرید هوندا اصل هر مدلی بصورت دست دوم منطقیتر از طرح اون بصورت صفر کیلومتره.صحبت قیمته که تقریبا یکی میشه.قرار نیست مدل اصل هوندا پرواز کنه اما به هیچ عنوان ایرادات الکی برنمیداره علاوه بر اون لذت سواریش هم واقعا متفاوته.

  10. سلام من یکی از این موتور رو از کویر خریدم خداییش موتور نرم و بی صدا و خوبیه تا الان هم هیچجوره اذیتم نکرده ، توی خیابون هم هرکسی که موتور سواره میاد کنارم میگه تعجب میکنم موتور طرح اینقدر صدای موتورش کمه ، شکل و قیافش هم به یک موتوره ۵۰۰ تومنی میخوره ، شتابشم خداییش خوبه ، من پیشنهاد میکنم کسی که دلش نمیاد یا امکان خریدن یک موتور پونصد ششصد تومنی رو نداره حتما این موتور رو بخره البته همین الان هم کویر برای تحویل این موتور داره ناز میاد یک مقدار سخت میشه خریدش ،
    موفق باشید

  11. من از اول امسال این موتور و خریدم و تا الان ۳۰۰۰ کیلومتر راه رفتم . درسته کمی موتورش برای این جثه ضعیفه ولی مزایای بسیاری نسبت به طرح کلیک داره . موتور استوار با رینگ های پهن سواری نرم درحد خودش . و از نظر من متریال و کیفیت ساخت خوبی داره . لوازم موتوریش هست ولی بدنه و سایر چیزاش نیست چون تازه اومده بازار … باز هم نظر شخصی من از ADV زیبا تر و چشمگیر تره هم نمای جلو و هم نمای پشت چراغهای زیبای داره و بسیار قدرتمند . باک بزرگ ۹ لیتری که خیلی خوبه
    و یه صندوق عالی و جا دار .
    من که خوشم اومده و سوارشم
    صدای کم موتور
    من با این متور و با Gps حدود ۱۱۵ کیلومتر سرعت گرفتم و همچنان تو دست و راحت حتی بیشترم میتونست بره
    در کل فقط موتور این وسیله ضعیفه که اگه ۲۰۰ بود عالی میشد
    فقط سعی کنید باهاش زمین نخورید فلاپ پیدا نمیکنید ?

  12. سلام من از شرکت کویر رنگ قرمزش رو خریداری کردم به نظر من تو طرح ها بسیار موتور خوبی هستش الان ۱۰۰۰ تا باهاش رفتم خودم ۱۳۰ کیلو وزن دارم راحت ۱۰۵ تا پر کرده قیافش هم خیلی خفنه من که راضیم از بقیه کپی‌ها قشنگتر و با ابهت تر هستش موتوری هم که تا حالا کار نداشته من راضیم نسبت به قیمت و کاراییش

    1. این نظر شما باید زمانی بگین که بجای 1000 تا 10000 تا راه رفته یا یکسال حداقل باهاش کار کردی ببینی موتور تونسته وزن شما تحمل بکنه و بصدا در نیومده و چ خرجهایی برات داشته. این 1000 تا ک رفتی موتور خشک و صفر هست و الان خرجی نداره و مشکلی نداره

  13. از کویر ثبت نامی خریدیم ، شیش ماه طول کشید تحویل بدن اخرشم می خواستن ۷/۵۰۰ پول اضافه بابت افزایش بگیرن ، بغل پایی هم نداره گفتن دو ماه دیگه بیا ،دوستان من موتور سوار نبودم ، این موتور ظاهر زیبایی داره ولی خیلییییی وزنش به نسبت قدرتش زیاده سربالایی کلا ۵۰-۶۰ کیلومتر نمی تونه بره مصرفشم زیاده . تازه هنوز چیزی سوارش نشدم می دونم این موتور به خرج بیفته محانی هم نمیارزه . در کل کویر مدیریت آشغالی داره و تولیدات چینی شون هم خیلی آشغال هستش . من اشتباه کردم شما اشتباه منو نکنید

  14. با احترام طرح مساوی با مستراب،مخصوصا اگه لوازمش هم پیدا نشه،کویر هم ی مشت … هستند دور هم، که خدمات نمیدن، من طرح ویو سِری اولش رو داشتم که بد نبود ولی سری های بعدی همه آشغال، الان که با این تورم آشغال اندر آشغال هست

  15. عزیزانی که ایراد میگیرید اگه عرضه دارید اصلیشون بخرید ندارید دیگه هی ورنزنید آشغاله آشغاله ،وقتی شمایه فیک میخرید باید مراقبت بیشتری کنید ،من یه اس 2 نیوفیس خریدم الان هشت هزارتا باهاش رفتم هر روز از اندیشه میرم تهران سرکار آخ نگفته چون مثله آدم از نودیا صدتا بیشتر گاز نمی‌دم درسته گاز بدی 120تا هم میره سه روز این کارو کردم بلبرینگ خورد کرد الان درست میرم هیچییش نشده ،هردوماه باید ببری آچارکشی وگرنه به صدا بیوفته درست کردنش دیگه سخته ،بعدشم راه میوفی نباید گاز پرکنی باید بزاری خودش دور بگیره وسرعتش زیادشه،نباید با گاز بازی کنی وبزاری تقه بزنه به انجین،طولانی هم سوارشدی یه دودیقه بزار خنک بشه بعد خاموش کن،زیادهم دوترک و سه ترک سوارنکن،اینا اسکوتر داخل شهری وبرای خریدهای کوچیکه منزله نه برای سه ترک سوار کردن وجاده رفتن گرچه با اصلش هم نمیشه زیاد دو ترک و سه ترک سوار کرد این نکاتی که گفتم رعایت کن،راستی روغنش هم زیر دوهزارتا عوض کن دیگه آخ نمیگه ،کلا کلیک موتوریکه ناز داره حالت طرحش یه کم بیشتر ،داداش موتوری گرفتی یک سوم قیمت اصلی بعد توقع داری با های کیپس برابری کنه داری اصلیشون بخر نداری مدارا کن بیشتر مراقبت کن موتوری که نمیشه ولش کرد شیش ماه یه بار ببری برا سرویس، یا علی

    1. آفرین بر شما . به قول قدیمی ها هر قدر پول بدی آش می خوری . به هر صورت با توجه به تفاوت قیمت اصل و کپی نباید توقع بیشتری داشته باشیم و به قول آقا سعید اگر مدارا کنیم سالها برایمان کار خواهد کرد و مشکلی پیش نمی آید .

  16. سلام دوستان من این موتور رو ۶ ماه هست که خریدم البته AGV کویر ABS ندارد اما تا الان ۶ هزارتا باهاش راه رفتم اصلا اذیتم نکرده چون موتور صفره و کم کارکرد هنوز به صدا هم نیفتاده .موتور نرم و کم اذیتیه الیته یکمی بیجونه و دوترک اذیت میکنه با توجه به قیمتش ارزش خرید داره باید ببینیم بعد یکی دو سال همینجوری میمونه یا نه

  17. دوستان من به عنوان یه فروشنده موتور سیکلت که هر مدل موتور سیکلت تست کردم از جمله طرح اسکوترها شخصا همین موتورو دارم و حدودا ۲۰۰۰ هزار کیلومتر روندم و اگر بگیم هیچ هزینه ای نکردم دروغه چون شما یاماها ایکس مکس با قیمت ۵۰۰ میلیون هم داشته باشین باز هم هزینه داره و مشکل لوازم و دارن خلاصه بگم همه اسکوترها چه طرح اسکوتر و چه برند مشکل لرزش بعد مدتی سواری خواهند داشت که باید سرویس بشه که داستانش مفصله چون هر موتوری تو هر شهری مشتریه خاص خودش و داره برا تهران برای هر موتوری لوازم هست ولی برای شهرستانهامون نه پس مجبورا مصرف کننده موتور طرح بگیره

  18. سلام
    میشه adv شرکت ثاقب خودرو رو تست کنید، ادعا می کنه انجین اش با بقیه انجین ها متفاوته و قویتره ، و تعمیرکارها هم میگن سیم کشی و سیستم کلاچش خیلی با کیفیت تر از بقیه طرح هاست، و یه نسخه ی PCX هم برای چند هفته دیگه میاره که بدنه بسیار شبیه به بدنه اصلی PCX 160 هست و انجین هم همون انجینی که روی ADV اش داشت، اما این ها ادعای شرکت هست و یک نفر باید دقیق بررسی کنه و بقیه رو مطلع کند، لطفا این دوتا محصول آخر ثاقب رو بررسی کنید تشکر

  19. سلام دوستان
    من حدود یک ماهی هست ک کویر agv و خریدم به محض اینکه سوار شدم ی ایرادیش بد خورد تو ذوقم
    کمک های جلو به شدت بی کیفت و خشکه طوری ک از کوچکترین چاله ای رد میشی جلوی موتور صدای تق و توق شدیدی میده از نظر مصرف با ی باک حدود ۳۰۰کیلومتر تو شهر رفتم کمک های عقب بد نیست شتابش تک نفره ۱۲ ثانیه میرسه به ۱۰۰ تا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!