اخباراخبار موتورسیکلت

نسخه اقتصادی هوندا CB350 در انتظار معرفی رسمی!

اخبار خودرو

غول موتور سیکلت ساز ژاپنی یعنی هوندا در نظر دارد؛ خط تولید محصولات 350 سی‌سی خود را با عرضه یک محصول جدید توسعه دهد. نسخه اقتصادی هوندا CB350 در انتظار معرفی رسمی است و خبر این توسعه محصول جدید با خبر توسعه محصولات برقی EB مختصر electric bike یا EV فاش شد.

عبارت EV مخفف عبارت Electric Vehicle به معنی وسیله نقلیه الکتریکی است.

در همین راستا هوندا در حال کار بر روی 10 مدل اسکوتر برقی است! که سه نمونه پیشتر از آنها بنام‌های هوندا Cub e، Dax e، و Zoomer e برقی در چین معرفی کرده است.

هوندا CB350 اقتصادی یک 350cc مرموز جدید هوندا

هوندا در نظر دارد تا به زودی موتورسیکلت‌های بیشتری در کلاس 350 سی سی را به بازار عرضه کند.

این برند ژاپنی هم اکنون CB350 و CB350RS را در این کلاس تولید و در بازارهای جهانی به فروش می‌رساند؛ اما آمارها نشان می‌دهد این دو مدل آنچنان که باید به فروش خوبی دست پیدا نکرده‌اند.

به گفته فروشندگان اصلی هوندا، آنها پس از عرضه رویال آنفیلد هانتر 350، دیگر به سختی می‌توانند مشتریان را راضی به خرید مدل CB350 کنند. در همین راستا تقاضا برای خرید این محصول به شدت کاهش یافته است.

حال هوندا در نظر دارد تا یک نسخه مقرون به صرفه از پلتفرم CB350 را توسعه داده و برای عرضه در بازار معرفی کند.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!