اخباراخبار موتورسیکلت

رونمایی از Flash 600 V4 اولین کروزر 4 سیلندر QJMotor

اخبار خودرو

به گزارش پلاس موتو کمپانی چینی تولید کننده موتورسیکلت و محصولات دو چرخ به نام QJ Motors (صاحب برند بنللی)، طراحی کروزر جدید خود با نام Flash 600 V4 را به پایان رسانده است. این محصول از لحاظ ظاهری چیزی شبیه به یکی از رقبای خود یعنی هارلی دیویدسون Fat Bob است.

مشخصات Flash 600 V4

این محصول با ظاهری اسپورت، چراغ های جلو کروی شکل، تک صندلی، لاستیک های درشت و دو لوله اگزوز در یک طرف، طراحی جذابی دارد. اما مهمترین ویژگی این موتورسیکلت پیشرانه آن است.

این موتورسیکلت با بهره گیری از یک موتور 600 سی سی V4 عرضه خواهد شد که می تواند قدرتی برابر 60 تا 80 اسب بخار تولید کند. این محصول به لطف طراحی و تنظیم 90 درجه موتور با 4 سوپاپ در هر سیلندر، صدایی نزدیک به Diavel V4 دارد.

موتور 600 سی سی Flash 600 V4

اطلاعات زیادی در مورد ویژگی های Flash 600 V4 وجود ندارد. با این حال با توجه به اینکه QJ محصولات دیگری را نیز دارد، می توان تا حدودی با ویژگی های این محصولش آشنا شد.

این محصول چینی می تواند یکی از مهمترین رقبای شات گان 650 رویال آنفیلد بوده و به سلطه این محصول در برخی بازارها پایان دهد.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!