اخباراخبار موتورسیکلتگوناگون

حضور موتوری‌ها در نمایشگاه خودرو اصفهان

اخبار خودرو

به گزارش وب سایت اخبار خودرو چرخان: نمایشگاه خودروی اصفهان از 16 آبان در شهر اصفهان و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

اما دراین نمایشگاه که البته نام خودرو بر روی آن نهاده شده است، همیشه چندین شرکت موتورسیکلت ساز یا مونتاژ کار در آن حضور دارند.

موتورسازهای حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان

حضور نیکران موتور پاسارگاد به عنوان یکی از شرکت‌های مونتاژ موتورسیکلت در نمایشگاه خودروی اصفهان یکی از آن موارد است. البته این شرکت در اکثر نمایشگاه های خودرو حضور داشته و مشخص نیست این چه نوع برندینگی است که این شرکت به دنبال آن است!

در نمایشگاه خودروی اصفهان نیز، احتمالا برای پر شدن سالن‌های نمایشگاه، دست به دامان شرکت‌های موتوری شده اند تا با حضور در سالن‌های نمایشگاه و پر کردن فضا، شلوغ بودن این نمایشگاه‌های تکراری را به رخ بازدیدکنندگان بکشانند.

ایران دوچرخ نیز به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه بهمن در این نمایشگاه حضور دارد. ایران دوچرخ البته به واسطه حضور گروه بهمن در تمامی نمایشگاه‌های بین المللی حوزه خودرو، حمل نقل و … حضور داشته و دارد! این شرکت در این نمایشگاه اکثر محصولات خود را به نمایش گذاشته و معمولا شرایط فروش ویژه و تخفیف هایی را نیز برای نمایشگاه در نظر میگیرد.

حال باید دید چرا مجموعه های تولید و مونتاژ موتورسیکلت برای فروش بیشتر محصولات بی کیفیت خود، پا را فراتر از نمایشگاه‌های موتورسیکلت گذاشته و وارد نمایشگاه های حوزه خودرو می‌شوند؟!

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!