اخبار

کشف 2 موتورسنگین میلیاردی قاچاق در بوشهر

اخبار خودرو

موتورسیکلت یکی از جذابترین وسیله‌های نقلیه شهری، بین شهری و اسپرت به شمار می‌رود و عاشقان این وسیله 2 چرخ، همیشه به دنبال سوار شدن بر گران قیمت‌ترین و البته سریعترین نمونه‌های موجود آن در دنیا هستند.

با توجه به شرایط خاص کشور ما در حوزه خودرو و موتورسیکلت، ورود انواع موتورسیکلت‌های سنگین و با حجم های بالا اصولا ممنوع است و معمولا قاچاقچیان اقدام به وارد کردن غیر قانونی این نوع موتورها به کشور می‌کنند.

اما به تازگی فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که ماموران کلانتری 11 باغ زهرا شهرستان بوشهر، در حین گشت زنی و سرکشی از پارکینگ‌های این شهر، موفق به شناسایی و توقیف دو دستگاه موتورسیکلت سنگین با حجم 250 و 400 سی‌سی و فاقد مدارک شناسایی معتبر قانونی شده‌اند.

این موتورسیکلت‌های قدرتمند و جذاب، ارزشی برابر با 4 میلیارد و پانصد میلیون تومان دارند و به پارکینگ پلیس منتقل شدند.

تبلیغ پایین مطلب

‫13 دیدگاه ها

  1. به قاچاق بودنشون کاری ندارم ولی اینکه بدلیل استفاده از نمونه های قدیمی اون در ترورهای اول انقلاب ممنوع کردن و هنوز هیچ تغییری در اون قانون ندادن جای تعجب داره.اوردن حجم ۲۵۰ سی سی که اندازه ۱۲۵ کارایی نداره و فیکه و هدر دادن وقت و سرمایه ملته.

    1. خیلی مسخره است قانون کشور چیزی ک ب نفع خودشون برای ملت قاچاق محسوب میشه گل بگیرید این کشور و قانوناش ملت بیچاره کنید

  2. چه کشف مهمی؟!!
    این موتورها تو همه جای دنیا به وفور پیدا میشه و یه چیز عادیه.انقدر ندیدین احساس میکنید یه کامیون کوکایین گرفتین

  3. چهارمیلیاردو پونصد میلیون تومان!!!
    اولا موتورتا حجم ۵۰۰سی سی تو دنیا سبک محسوب میشه
    دوما این قانون مسخره ممنوعیت ۲۵۰ به بالا رو بردارید بزارید لااقل صنعت موتورسیکلت برعکس خودرو جون بگیره

  4. ماشین حساب تعزیرات دسته کیه با دلار چندی حساب میکنید سرجمع حساب کنی خیلی دست بالا بگیری میشه و جفتش صفر باشه میشه یک میلیارد حداقل بازار رو خراب نکنید شایعه میسازی فردا ایران دوچرخ میگه سی جی 125 قیمتش شده 400میلیون قاب زنحیرم آپشن نیست نصب نکردیم???

  5. من داشتم از دم مجلس رد میشدم پلیسا با سیبی مراقب چهار تا اتوبوس بودن تا بره تو مجلس اونوقت سیبی قد قنه واسه ملت ، از ملت میگیرن خودشون واسه کارهاشون استفاده کنن

  6. لامصب ، اون دوتا موتور روی هم دیگه قیمتش به چهارصد و پنجاه میلیون هم نمیرسه ، آخه وارد کردن موتور سیکلت قاچاق محسوب میشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!