پیشنهاد سردبیرمشاوره خریدنقد و بررسی

یک مشاوره کامل برای خرید هوندا اکتیوا ۱۲۵

اخبار خودرو

ما در این مطلب قصد داریم به بررسی موتور سیکلت هوندا اکتیوا ۱۲۵ بپردازیم و تمام بخش‌های مربوط به آن از جمله مشخصات ظاهری، انجین و مشخصات فنی، کیفیت سواری، قیمت، ارزش خرید، امکانات و آپشن‌ها و غیره را بررسی کنیم. بنابراین اگر شما نیز به محصولات هوندا علاقمند هستید و قصد دارید که اطلاعات بیشتری درباره هوندا اکتیوا ۱۲۵ داشته باشید این مطلب را تا انتها بخوانید.

برخی از برندها محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کنند که ما امروزه شاهد بسیاری از آنها در بازار خودمان هستیم. کیفیت ساخت این محصولات معمولا در سطح جهانی است و با مرغوب‌ترین مواد ساخته می‌شوند. ما حالا می‌خواهیم در ادامه به بررسی هوندا اکتیوا ۱۲۵ بپردازیم که از کشور هند به ایران وارد شده است و بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند.

هوندا اکتیوا ۱۲۵

محصول هوندا اکتیوا یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها در بازار هند است و همیشه افراد زیادی به دلیل قیمت مقرون به صرفه، ویژگی‌های عالی و طراحی جذاب آن به سراغ خریداری این اسکوتر می‌روند. این موتور قادر است با بسیاری از رقبا در بازار هند و سایر بازارها رقابت کرده و به محبوبیت بالایی برسد، مانند چیزی که اکنون رخ داده است. با این حال این برند چند سالی می‌شود که از نسخه اسکوتر اکتیوا خود رونمایی کرده است و حالا شاهد نسخه فیس‌ لیفت هوندا اکتیوا ۱۲۵ هستیم. بیایید در ادامه به سراغ بررسی آن برویم.

هوندا اکتیوا ۱۲۵؛ یک اسکوتر هندی منحصر به‌فرد!

هوندا اکتیوا ۱۲۵ نه محصول ژاپنی است نه آمریکایی و اروپایی؛ بلکه ما با یک محصول از کشور هند روبرو هستیم، درست است که هوندا یک کمپانی ژاپنی است ولی این برند این مدل را در هند تولید کرده است. چیزی که در بازار هند بسیار محبوب است و علاقمندان زیادی برای خریداری آن صف کشیدند.

هوندا اکتیوا ۱۲۵

برند موتورسازی هوندا در اندونزی و تایلند نیز محصولات مختلفی تولید می‌کند و قصد دارد که در کشورهای جهان سوم انقلابی در صنعت موتورسیکلت‌ ایجاد کند! اکثر کمپانی‌های قدرتمند جهان سعی می‌کنند که برای افزایش آمار فروش محصولات خود به کشورهای جهان سوم توجه ویژه‌ای کرده و محصولات خود را در این کشورها عرضه کنند. علاوه بر آن بسیاری از این کمپانی‌ها نیز هستند که بخشی از خط تولید خود را به این کشورها آوردند و به اصطلاحی برون سپاری کردند.

هند نیز از جمله این کشورهایی است که همیشه مورد توجه برندهای خاص قرار گرفته است و به دلیل شرایط منحصر به فردش معمولا مانند شرایط جغرافیایی، نیروی کار ارزان، جمعیت بالا و سایر موارد به کشوری ایده‌آل برای تولید محصولات مختلف شناخته می‌شد. این امر در تولید موتور سیکلت‌ها نیز رخ داده است و بسیاری از کمپانی‌های تولید موتور سیکلت در این کشور مشغول تولید محصولات مختلف هستند.

 در گذشته نیز هند نشان داد که در توسعه صنعت موتور سیکلت قدرت بالایی دارد و می‌تواند به موفقیت زیادی در این عرصه برسد، یعنی همان چیزی که امروزه شاهد آن هستیم! تمامی این‌ها منجر به همکاری با برندهای بزرگ و مطرح جهانی مانند کاوازاکی، هوندا و غیره شد،‌ کمپانی‌های غولی که در عرصه جهانی محصولات متنوع زیادی را عرضه کردند، حالا در کشور هند نیز انقلابی به پا می‌کنند. بدون شک در آینده نیز شاهد تحولی نو در این زمینه خواهیم بود.

یکی از نکات بسیار جالب این ماجرا این است که چندی پیش کمپانی باجاج هندی تقریباً نیمی از سهم برند KTM را در اختیار داشت، پس تعجبی ندارد که ببینیم روز به روز بر موفقیت برندهای هندی همکاری کننده با سایر موتورسازی‌های جهانی افزوده می‌شود و به نوعی آینده این صنعت در هندوستان رقم خواهد خورد.

هوندا اکتیوا ۱۲۵

هوندا اکتیوا ۱۲۵ یک اسکوتر جدید است که توسط کمپانی ژاپنی هوندا در هند تولید شده است. این مدل که با انجینی قدرتمندتر عرضه شده، پس از نگاهی به مشخصات فنی و ظاهری آن می‌توان متوجه تغییرات گسترده نسبت به نسل‌های قبلی شد. ما در ابتدا به بررسی مشخصات ظاهری این موتور سیکلت می‌پردازیم و پس از آن به سراغ مشخصات فنی، آپشن‌ها، کیفیت سواری، قیمت و غیره خواهیم رفت.

مشخصات ظاهری

هوندا اکتیوا ۱۲۵ با ظاهر جذاب خود توجه بسیاری از علاقه‌مندان در بازار هند و سایر بازارها را به خود جلب کرده است. خوب است بدانید که این موتور سیکلت موفق شد در سال ۲۰۲۳ به پرفروش‌ترین مدل سال در هند تبدیل شود و از سایر رقبا پیشی بگیرد. این آمار برای کشوری مانند هند با جمعیت بسیار زیاد خود فوق العاده به نظر می‌رسد! ابعاد این مدل چیزی حدود 1850 در 707 در 1170 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن نیز حدود ۱۲۶۰ میلی‌متر خواهد بود.

هوندا اکتیوا ۱۲۵

با نگاهی به هوندا اکتیوا ۱۲۵ ممکن است گمان کنید که طراحی ظاهری آن مانند سایر محصولات امروزی به نظر نمی‌رسد و با یک موتور سیکلت بسیار معمولی طرف هستیم. ولی کمی که به مشخصات ظاهری و سایر اطلاعات آن نگاه عمیق‌تری بیندازید متوجه کیفیت ساخت بالای این محصول هندی خواهید شد.

هوندا اکتیوا ۱۲۵
طراحی چراغ‌ها

زبان طراحی هوندا را می‌توان در سرتاسر بخش‌های این محصول یافت. از لوگوی هوندا در بخش جلویی گرفته تا طراحی چراغ‌ها همگی بسیار خوب تهیه شدند. شاید در نگاه اول چراغ‌های عقب و جلو کمی آشنا به نظر برسند، باید بگوییم که بله کاملاً درست احساس کردید! ما این چراغ‌ها را در مدل هوندا PCX دیده بودیم. اگرچه این دو مدل تغییرات بسیار زیادی با یکدیگر دارند ولی با کمی عمیق‌تر شدن می‌توان شباهت‌های بین آن دو را مشاهده کرد.

هوندا اکتیوا ۱۲۵

نمی‌توان گفت که اکتیوا ۱۲۵ بسیار خیره‌کننده‌ است، ولی در کلاس خود با چنین مشخصات، ظاهر جمع و جور و قیمت مقرون به صرفه خود، عالی به نظر می‌رسد و می‌تواند نیازهای هر سوارکاری را در رده اسکوتر‌ها برطرف کند. اگرچه مشخصات ظاهری  و سایر مشخصات فنی کاملاً سلیقه‌ای هستند و به نیاز و اولویت شما بستگی خواهند داشت، بنابراین ممکن است اکتیوا ۱۲۵ از نظر شما محصولی فوق العاده به نظر برسد ولی از نظر دوستتان کاملا معمولی باشد. نقطه قوت اکتیوا در طراحی متعادل و جذاب آن، همراه با کیفیت ساخت عالی و استایل مثال نزدنی آن نهفته است.

هوندا اکتیوا ۱۲۵

این محصول حدودا ۱۱۰ کیلوگرم وزن دارد، پس تعجبی ندارد که در هنگام سواری به سرعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت خود برسد، چون واقعا وزنی ندارد! کمپانی سازنده آن را در ۶ رنگ‌بندی به بازار عرضه کرده و علاقمندان می‌توانند از بین ۴ تریم آن یعنی Drum ،Drum Alloy ،Disc و H-Smart یک مدل را انتخاب کنند. همه مدل‌ها در بخش ظاهری مانند نسخه قبلی هستند و با یک چراغ جلو تکی و گلگیر جلویی همرنگ بدنه و تزئینات کرومی روی پنل عرضه می‌شوند.

هوندا اکتیوا ۱۲۵

اکثر ویژگی‌های این مدل در مقایسه با نسل قبلی بدون تغییر باقی مانده است. هوندا اکتیوا ۱۲۵ دارای چراغ جلو LED، فناوری پیشرفته هوشمند Smart Power (eSP)، سیستم توقف آرام، سیستم ترمز ترکیبی و غیره است. در این نسل، کلاستر به یک ماژول نیمه دیجیتال مجهز شده تا اطلاعاتی در مورد کیلومترشمار، ساعت، نشانگر ECO و سایر موارد ارائه کند. سیستم H-Smart هوندا نیز در این مدل حضور دارد تا با دیگر تکنولوژی‌ها ترکیب عالی بسازد.

هوندا اکتیوا ۱۲۵

اکنون دستگیره‌های فرمان توسعه یافته و نسبت به دستگیره‌های پلاستیکی مدل BS4 حالا با نمونه‌های لاستیکی جایگزین شده‌اند. این اسکوتر در بیشتر موارد از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و از نظر طراحی، اندازه کوچک و ظریفی دارد. خطوط تیز روی بدنه وجود دارد که تا کناره‌ها امتداد پیدا کرده‌اند و ظاهر شیکی به آن بخشیده‌اند.

مشخصات فنی هوندا اکتیوا ۱۲۵

در بخش فنی، بدون شک موارد بسیاری وجود دارد که موجب شدند تا هوندا اکتیوا ۱۲۵ یک محصول فوق العاده در کلاس اسکوترها شناخته شود. انجین ۱۲۴ سی‌سی BS6 تک سیلندر چهار زمانه چهار سوپاپ در این محصول قرار گرفته تا قدرت موردنیاز موتور را تامین کرده و به وسیله گیربکس اتوماتیک آن را به چرخ‌ها منتقل کند. این انجین به وسیله سیستم خنک کننده هوا سرد می‌شود و میزان تراکم آن ۱۰ به ۱ برآورد شده است.

میزان قدرت تولید شده این انجین به ۸.۲ اسب بخار و میزان حداکثر گشتاور آن نیز به ۱۰.۴ نیوتن متر می‌رسد. پس خیلی نباید انتظار داشته باشید که اکتیوا ۱۲۵ در شتاب عملکرد فوق‌العاده‌ای ایفا کند! حداکثر سرعت این محصول چیزی حدود ۹۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است، یعنی به طور دقیق‌تر این موتور در چشم برهم زدنی به بیشترین سرعت خود یعنی ۹۴ کیلومتر بر ساعت می‌رسد! کارایی این محصول برخلاف اسکوترهای با کارایی بالا مانند TVS NTorq یا آپریلیا  SR125 بیشتر است.

هوندا اکتیوا ۱۲۵
تایر و سیستم ترمز

سایز رینگ‌ها در بخش جلویی ۱۲ اینچی و در بخش عقب ۱۰ اینچی است. کمک فنرهای عقب به صورت تک کمک طراحی شده است، با تمام این‌ها می‌توان گفت که هوندا در بخش طراحی سیستم تعلیق، تمام توان خود را گذاشته است تا برخلاف سایر رقبا محصولی منحصر به فرد را به بازار عرضه کند. با نگاهی به سیستم ترمز اکتیوا، هوندا در بخش جلویی از ترمز دیسکی بهره برده و در عقب نیز ترمز کاسه‌ای به چشم می‌‌خورد که در کل با سیستم ترمز ترکیبی هر دو چرخ عملکرد خوبی از خود نشان خواهند داد. نسخه‌های گران‌تر این محصول از ترمز دیسکی 190 میلی متری در جلو بهره می‌برند.

هوندا اکتیوا ۱۲۵
چرخ جلو 12 اینچی

دوشاخه تلسکوپی و مونوشاک عقب به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که سواری نرم را در جاده‌های ناهموار مختلف با حداقل دست اندازها تضمین کند. باک این مدل ۵.۳ لیتر گنجایش دارد و به راحتی می‌توانید با باک پر مسافتی حدود ۲۵۰ کیلومتر را طی کنید! بنابراین هوندا در این بخش نیز خوب عمل کرده و مصرف سوخت آن خیلی بالا نیست و بسیار عالی به نظر می‌رسد.

هوندا اکتیوا ۱۲۵
مخزن سوخت

خلاصه‌ای از مشخصات فنی و انجین هوندا اکتیوا ۱۲۵

انجینانجین ۱۲۴ سی‌سی تک سیلندر چهار زمانه چهار سوپاپ مجهز به خنک‌کننده هوا
قدرت۸.۲ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه
گشتاور۱۰.۴ نیوتن متر در ۵۰۰۰ دور در دقیقه
گیربکساز نوع گیربکس اتوماتیک CVT
حداکثر سرعتحدود ۹۴ کیلومتر بر ساعت
ظرفیت باک۵.۳ لیتر
نوع رینگرینگ از نوع ۱۲ اینچی در جلو و ۱۰ اینچی در عقب
سیستم ترمزترمز دیسکی در جلو و کاسه‌ای در عقب
وزن۱۱۰ کیلوگرم

امکانات و آپشن‌های هوندا اکتیوا ۱۲۵

در اولین موردی که در بخش امکانات و آپشن‌ها باید به آن اشاره کنیم، زین پهن و نرم آن است. ارتفاع زین نیز ۶۹ سانتی متر است، علاوه بر این‌ها، زیر زین فضایی برای قرار دادن وسایل مختلف تعبیه شده تا به راحتی وسایل و مواد غذایی خود را در هنگام سواری با خود حمل کنید؛ در نتیجه این محصول می‌تواند برای سوارکاران تازه‌کار و خانم‌هایی که قصد دارند یک موتور سیکلت برای استفاده شهری را خریداری کنند، مناسب باشد.

هوندا اکتیوا ۱۲۵

کمپانی هوندا سعی کرده است که صندلی و طراحی این محصول را به صورت استاندارد بسازد تا سوارکار در مسافت‌های طولانی احساس هیچگونه خستگی نکند. تنها با همین مورد می‌توان امتیاز بسیار عالی را برای هوندا اکتیوا ۱۲۵ ثبت کرد. برای استارت موتور باید از سوییچ استفاده کنید و برخلاف دیگر رقبا، به قابلیت استارت بدون سوییچ مجهز نمی‌شود، واقعا حیف!

هوندا اکتیوا ۱۲۵
محفظه‌ای برای نگهداری وسایل و مواد غذایی زیر زین

با این تفاسیر، هوندا در این موتور از ویژگی جدیدی به نام آیلدینگ استاپ استفاده کرده است. او هر دو قابلیت آیدلینگ استاپ (همان تکنولوژی Start/Stop که برای کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت کاربرد دارد) و استارت موتور را در یک جا طراحی کرده است.

هوندا اکتیوا ۱۲۵

تکنولوژی آیدلینگ استاپ به افراد امکان می‌دهد تا پس از توقف موتور، انجین به صورت خود به خود  روشن شود. یعنی بدون اینکه استارت بزنید، تنها کافی است که پس از کمی توقف گاز بدهید تا انجین به صورت خودکار روشن شده و موتور راه بیفتد! به همین راحتی و جذابیت می‌توانید انجین را استارت بزنید و از سواری مجدد لذت ببرید. با این وجود، سوخت کمتر مصرف می‌شود و در کاهش آلودگی هوا نیز تاثیر فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

هوندا اکتیوا ۱۲۵

هوندا در این مدل از تکنولوژی CBS کمک گرفته تا سواری را بهبود بخشد. با استفاده از آن، هنگامی که ترمز عقب را بفشارید، ترمز جلویی نیز درگیر شده و منجر به توقف بهتر خواهد شد. البته تعجبی هم ندارد، چون هوندا همیشه در بخش ترمز بسیار عالی عمل کرده است و موفق شد که بهترین محصولات را با سیستم ترمز منحصربفرد خود به بازار عرضه کند.

هوندا BS6 Activa 125 را به تمام فناوری‌های لازم مجهز کرده است. برای مثال، این محصول دارای یک نمایشگر LCD در زیر سرعت سنج آنالوگ است که راندمان فعلی سوخت، مسافت پیموده شده، برد و سایر اطلاعات مهم مربوط به موتورسیکلت‌ را به سوارکار نشان خواهد داد.

خلاصه‌ای از آپشن‌های موجود در هوندا اکتیوا 125:

  • زین نرم و راحت با ارتفاع خوب مناسب افراد قدکوتاه و خانم‌ها
  • قابلیت آیدلینگ استاپ یا استارت استاپ
  • تکنولوژی CBS
  • نمایشگر LCD به همراه کلاستر مجهز به ماژول نیمه دیجیتال
  • سیستم هوشمند Smart Power (eSP)
  • تکنولوژی توقف آرام
  • سیستم ترمز ترکیبی
  • وجود ۴ تریم متنوع با ویژگی‌های جذاب

کیفیت سواری

تنها کافیست که یک بار سوار اکتیوا ۱۲۵ شوید تا به لذت سواری با این موتور سیکلت دست یابید! این محصول آنقدر خوب طراحی شده است و در سواری با سیستم تعلیق و ترمز خود بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. Activa 125 جدید دارای سیستم تعلیق مشابه نسل قبلی است اما این بار تنظیمات جدیدتر و پیشرفته‌تر شده‌اند. راندن بی سر و صدا از جمله مواردی است که در سواری این مدل به چشم می‌خورد. معمولا همیشه اکثر سوارکاران از سواری با محصولات هندی مانند پالس، آپاچی و غیره لذت می‌برند، چرا که این محصولات تمام نیاز رایدر را برطرف می‌کنند و به سادگی می‌توان با آنها در محیط شهری سواری کرد.

اسکوتر هوندا اکتیوا ۱۲۵ در هنگام سواری هیچ لرزش خاصی را برای سوارکار به وجود نمی‌آورد، یعنی برخلاف چیزی که در اکثر اسکوترهای امروزی شاهد آن هستیم! حتی این موضوع در سرعت‌های بالا نیز رخ نخواهد داد و هیچ لرزشی را در هنگام سواری حس نمی‌کنید. در کل سواری و هندلینگ هوندا اکتیوا ۱۲۵ نسبت به سایر رقبا فوق العاده به نظر می‌رسد و می‌توانید ساعت‌ها از سواری با آن لذت ببرید.

هوندا بسیار سعی کرده است که محصول هوندا اکتیوا ۱۲۵ خود را متناسب با نیازهای روزانه کاربران طراحی کند که برای رفت و آمد شهری مناسب باشد. این محصول حتی قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارد و در رده مدل‌های اقتصادی قرار می‌گیرد. تمامی این‌ها موجب شده تا با محصولی برای همه کاربران روبرو باشیم، چیزی که می‌تواند نیاز بیشتر افراد را در سواری در خیابان‌های شهری برطرف کند.

از جمله مواردی که در هنگام سواری آن را حس خواهید کرد، نرم گاز خوردن است. همچنین بی‌صدا کار کردن انجین ممکن است شما را شگفت‌زده کند، چیزی که در این رنج قیمت در مدل‌های بسیاری به چشم نمی‌خورد! با یک بار سواری با این محصول می‌توانید به قابلیت‌های عالی از جمله زاویه چرخش فرمان و قدرت مانور بالا در ترافیک پی ببرید! بنابراین دیگر در ترافیک نمی‌مانید و به راحتی می‌توانید در بین خودروهای موجود در شهر سواری کنید و از سایر خودروها پیشی بگیرید.

البته اگر جثه بزرگی داشته باشید، ممکن است زاویه چرخش فرمان کمی ناخوشایند بنظر برسد! چون امکان دارد با چرخش کم فرمان، انتهای آن به پای سوارکار برخورد کرده و تمرکز فرد را در هنگام سواری به هم بریزد. ولی اگر قد و وزن استانداردی داشته باشید این ویژگی منفی مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد. بنابراین بهتر است که قبل از خریداری این مدل به این موضوع نیز فکر کرده و آن را از قبل تست کنید که با حرکت دادن فرمان، دسته‌ها به زانوی شما برخورد می‌کنند یا خیر.

قیمت و ارزش خرید

هوندا اکتیوا ۱۲۵ در این روزها با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود. به عبارتی دیگر، قیمت آن در هند چیزی حدود 67000 تا 74000 روپیه است. شاید گمان کنید که چنین بودجه بالایی برای یک موتور سیکلت خیلی زیاد است، البته درست احساس می‌کنید ولی اگر به دنبال خریداری یک محصول با کیفیت که بهترین مواد در آن استفاده شده است و می‌تواند لذت سواری را برای شما به ارمغان بیاورد، هستید، واقعا ارزشش را خواهد داشت که چنین پولی برای آن هزینه کنید.

البته پس از نگاهی به بازار موتور سیکلت‌ها متوجه خواهید شد که اکثر کمپانی‌های چینی و سایر برندها که امروزه در این حوزه فعالیت دارند، بیشتر محصولاتشان را در همین رنج قیمتی به بازار عرضه کردند! پس باید گفت که بسیار عجیب هم هست که هوندا این محصول فوق العاده خود را با این قیمت روانه بازار کند.

هوندا اکتیوا ۱۲۵

با تمام این تفاسیر، طبق اطلاعاتی که از این موتور منتشر شده و بنا بر مشخصات جذابش، بدون شک ارزشش را دارد که برای دست یافتن به همچین مدل مطرحی ۱۶۰ میلیون تومان هزینه کنید. این محصول می‌‌تواند به راحتی یک خانواده کوچک را به مقصد برساند، حتی مواد غذایی و سایر وسایل شما را نیز حمل خواهد کرد. هوندا اکتیوا ۱۲۵ نسبت به رقبای خود، سوزوکی اکسس 125 و Hero Maestro Edge، برتری بیشتری دارد و نیاز کاربران را رفع خواهد کرد.

  • انجین بسیار نرم ۱۲۴ سی‌سی چهار سوپاپ
  • بی‌سروصدا بودن پیشرانه
  • سواری بدون لرزش و هندلینگ منحصر به‌فرد
  • زین و صندلی نرم و بزرگ با ارتفاع پایین که در سواری‌های طولانی‌مدت مشکلی ایجاد نمی‌کند
  • قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به سایر رقبا در این رده
  • حداکثر سرعت عالی
  • ابعاد کوچک و جمع و جور
  • مصرف سوخت پایین
  • وجود انواع تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته
  • وجود ۶ رنگ‌بندی بسیار زیبا و ۴ تریم جذاب
  • سیستم ترمز می‌توانست بهتر باشد
  • زاویه چرخش فرمان ممکن است برای سوارکاران با جثه بزرگ جالب بنظر نرسد (با کمی چرخش، فرمان به پای سوارکار برخورد می‌کند)
  • طراحی پیچیده‌ و پروسه نه چندان آسان برای باز کردن محفظه زیر زین
  • طراحی چندان مدرن نیست
  • شتاب نه چندان خوب

جمع‌بندی

ما در این مطلب سعی کردیم که اطلاعات بسیار مفیدی را درباره هوندا اکتیوا ۱۲۵، یک محصول هندی، ارائه کنیم. هوندا اکتیوا ۱۲۵ یک موتورسیکلت فوق العاده در کلاس اسکوتر شناخته می‌شود و می‌تواند در طولانی مدت عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. این محصول از سیستم تعلیق، انجین، بدنه منحصر به فرد و کیفیت سواری عالی برخوردار است و بدون شک تمام نیازهای سوارکار را برآورده خواهد کرد.

هوندا اکتیوا ۱۲۵

پس اگر در کلاس اسکوترها به یک مدل جذاب و با بهترین کیفیت، سیستم ترمز و تکنولوژی‌های پیشرفته نیاز دارید، این محصول هندی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. مخصوصا که قیمت ۱۶۰ میلیون تومانی آن با توجه به امکانات بالا و مشخصات فوق‌العاده خوب بنظر می‌رسد! حتی اگر سواری با موتور را به تازگی آغاز کرده‌اید این مدل را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین اگر خانم‌ هستید و برای رفت و آمد در شهر به طور روزانه به یک محصول در رنج اسکوتر با قیمت مناسب احتیاج دارید، هوندا اکتیوا ۱۲۵ را فراموش نکنید.

در نهایت، اگر محصولی می‌خواهید که چندین سال عمر کند و با جنس بالای مواد و کیفیت مثال نزدنی خود شما را از هر محصول دیگری بی‌نیاز کند، این موتور یکی از انتخاب‌های استثنایی در رده اسکوترهای هندی شناخته می‌شود که وارد بازار کشورمان شده است، پس بدون هیچ کوچکترین شکی، آن را خریداری کنید و از سواری با این موتور لذت ببرید! در آخر، امیدواریم که این برند و دیگر موتورسازی‌ها در آینده نیز بتوانند محصولاتی باب میل علاقمندان خود تولید کنند و شاهد پیشرفت‌های گسترده‌تری در این صنعت، تجهیزات به کار رفته در موتور و تکنولوژی‌های جدید باشیم.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!