اخباراخبار موتورسیکلت

پلیس بزرگراه‌های تهران 6 موتور سنگین میلیاردی بدون مجوز را توقیف کرد

اخبار خودرو

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ احسان مومنی گفت: تمامی موتورهای سنگین نیازمند مجوز تردد در شهرهای کشور و نیازمند مجوزهای رسمی از ارگان‌های مربوطه هستند.

طبق قانون رفت و آمد و تردد این وسایل نقلیه نیازمند مجوزهای رسمی است، پلیس راهور تهران بزرگ در روزهای ابتدایی فروردین‌ماه نسبت به توقیف 6 دستگاه موتورسیکلت سنگین که فاقد مدارک لازم بودند و در نتیجه اقدام لازم برای توقیف آنها انجام شد.

سرهنگ مومنی در ادامه گفت: همواره آسایش و آرامش همشهریان تهرانی در اولویت پلیس می‌باشد و موتورهای سنگینی که حرکات مخاطره‌آمیز و صدای ناهنجار از پایتخت‌نشینان و رانندگان خودروها در سطح معابر به خصوص بزرگراه‌ها سلب آرامش و آسایش کرده‌اند را توقیف و راهی پارکینگ کردند.

تردد هرگونه وسیله نقلیه در سطح شهر نیازمند مدارک لازم و مجوزهای رسمی است.

در غیر اینصورت برخورد پلیس و اعمال قانون و در نهایت توقیف را با خود به همراه دارد، لذا به افرادی که دارای موتورسیکلت سنگین هستند اما مدارک لازم برای تردد را ندارند پیشنهاد می‌کنیم وسیله نقلیه خود را از پارکینگ خارج نکنند.

پلیس در برخورد با موتورهای سنگین بدون مجوز در سطح شهر کوچکترین اغماضی نخواهند داشت.

طبق صحبت معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ

اخبار مرتبط قبلی با توقیف موتور سنگین

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!