اخباراخبار موتورسیکلت

توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق 15 میلیاردی در اصفهان!

اخبار خودرو

این روزها اخبار زیادی در خصوص توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق در سطح کشور منتشر می‌شود.

در روزهایی که قیمت ساده ترین موتورسیکلت بازار به بیش از 50 تا 60 میلیون تومان رسیده است، توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق با قیمت‌های عجیب و غریب جذابیت خاصی دارد.

آشنایی با موتورهای با قیمت زیر 60 میلیون تومان

به گزارش پلاس موتو در تازه ترین کشفیات اداره پلیس شهر اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پر تلاش انتظامی این شهرستان از نگهداری و استفاده 3 دستگاه موتورسیکلت سنگین و قاچاق در این شهر مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ ثابت تصریح کرد: ماموران ما پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع ذیصلاح و قوه قضائیه، ضمن مراجعه به یک پارکینگ مسکونی در این شهر، 3 دستگاه موتورسنگین قاچاق که فاقد مدارک شناسایی، گمرکی و پلاک بود را کشف و ضبط کردند.

وی در خصوص قیمت این موتورسیکلت‌ها گفت: برابر کارشناسی‌های اولیه صورت گرفته، این موتورسیکلت‌ها قیمتی معادل 15 میلیارد ریال داشته که در این زمینه یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده و اقدامات قانونی، به مراجع قضائی تحویل داده شده است.

باید دید تکلیف موتورسیکلت‌های گران قیمتی که این روزها توسط پلیس کشف میشوند چه خواهد شد؟

نظر شما چیست؟

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!