اخباراخبار موتورسیکلت

تصاویر جدیدترین ادونچر بی‌ام‌و BMW R1300GS لو رفت

اخبار خودرو

تنها چند روز قبل از معرفی رسمی BMW R1300GS، تصاویر رسمی ADV آلمانی در بستر اینترنت به بیرون درز کرد و منتشر شد. با بررسی این مدل موتورسیکلت ادونچر بی‌ام‌و جزئیات زیادی از طراحی این مدل جدیدBMW را نشان می‌دهد که در پلاس‌موتو به آن می‌پردازیم.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

تصاویر جدیدترین ادونچر بی‌ام‌و BMW R1300GS لو رفت
تصاویر لو رفته از این موتور

مهمترین تغیییرات بی ام و R1300 GS مدل 2024 مدلهای قبلی

کمپانی BMW تغییرات زیادی و اساسی در مدل موتور R1300GS جدید ایجاد کرده. در نگاه اول با بررسی نمای رخ آن در مقایسه با ادونچرهای قبلی و مدل‌های GS تفاوتهای زیادی به چشم می‌بینید.

بی ام و R1300GS جدید دارای یک چراغ LED با طراحی شبیه به حرف X که در مرکز آن لنز چراغ جلو تعبیه شده با LEDهای مورب و یک واحد احتمالا برای نور بالا کوچک در زیر آن دیده می‌شود.

بنظر میرسد عرض بدنه باریکتر از مدل‌های قبلی باشد و طراحی باک بنزین دستخوش اصلاحاتی شده است، اما همچنان استایل قبلی خودش را حفظ کرده است.

تصاویر جدیدترین ادونچر بی‌ام‌و BMW R1300GS لو رفت
تصاویر لو رفته از این موتور

مشخصات فنی BMW R1300GS 2024

با توجه به اطلاعات فاش شده در قبل، BMW R1300GS برای حرکت از یک انجین دو سیلندر باکسر 1300 سی‌سی استفاده می‌کند. قدرت خروجی این انجین 143 اسب بخار و 143 نیوتن متر اعلام شده است و این قدرت با کمک یک جعبه دنده شش سرعته به چرخ عقب انتقال پیدا می‌کند که از یک شیفتر انتخابی بهره می برد.

BMW همچنین محرک شفت را برای R1300GS جدید حفظ کرده است. در قسمت جلوی این موتور، سیستم تعلیق شامل USD، Telelever جلو و عقب Paralever است. در این موتور نیز ترمزها نیر شامل یک دیسک دوگانه جلو و تکی در عقب با سیستم ترمز ضد قفل ABS دو کاناله خواهند بود.

BMW R1300GS جدید احتمالاً از سیستم هشدار برخورد، نظارت بر نقاط کور، صفحه کیلومتر کاملا دیجیتال با GPS، انواع حالت‌های سواری، کنترل کشش و موارد دیگر بهره خواهد برد.

تصاویر جدید فاش شده همچنین نشان می دهد که R1300GS می تواند رینگ آن هم پره ای باشد و و همچنین آلیاژی آلمینیومی داشته باشد. بنابراین، خریداران می‌توانند انتخاب مختلفی برای این موتور داشته باشند.

زمان رونمایی رسمی برای 28 سپتامبر اعلام شده است و پس از عرضه، BMW R1300GS یک رقیب جدی Ducati Multistrada V4، Harley-Davidson Pan America و . خواهد بود.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!