اخباراخبار موتورسیکلت برقیپیشنهاد سردبیر

این موتورهای برقی واگعی نیست کیکه!

CAKE Electric Bike

اخبار خودرو

بله درست خواندید، این موتورها واگعی نیست و کیکه! CAKE واقعا یک شرکت سوئدی است که مشغول ساخت موتورهای برقی با طراحی ویژه و خاص در سبک موپد است که اتفاقا محصولاتش با توجه به طراحی و ظاهر خاصی که دارند بارها برنده جوایز بین‌المللی شده است.

کمپانی CAKE

این شرکت با سابقه بیش از 30 سال فعالیت امروزه موفق شده بیش از 200 جایزه بین‌المللی را نظیر جایزه نوآوری و طراحی Red Dot و IF Design Awards را کسب کند. محصولات این کمپانی برای اهداف خاصی نظیر سواری و استفاده در زندگی روزانه، آفرودی و کاری ساخته می‌شوند و تمامی این محصولات دارای ویژگی‌های زیادی مثل وزن کمتر، چابکی بیشتر و آلایندگی صفر هستند.

بدنه موتورهای برقی (CAKE Electric Bike) کیک بصورت ماژولار طراحی شده اند که همین ویژگی ساده این قابلیت به صاحبان CAKE داده که در تمامی مدل‌های آنها بتوانند به راحتی و دانش خاصب بتوانند در این محصولات تغییر کاربری داده و قطعاتشان را تعویض و یا تعمیر کنند.

وزن بسیار پایین آنها و بدنه آلمینیومی قدرتمندشان با باتری و موتور الکتریکی که برای آنها در نظر گرفته شده است باعث شده و چالاکی خاصی به موتورهای برقی کیک در کنار آلایندگی صفر داده‌اند.

مدل‌های مخصوص استفاده روزانه

این مدل‎‌ها برای مصارف روزانه و تردد در سطح شهر ها درست شده اند و نام آنها Kalk، Ösa، Åik و Makka نام دارند.

مدل‌های مخصوص استفاده آفرودی

با توجه به اینکه تردد موتورهای برقی در مسیرهای آفرودی و خارج جاده طراحی و ساخته شده‌اند و نام آنها Kalk و Kalk AP نام دارند.

مدل‌های مخصوص کار

این مدل‌ها نسخه تقویت شده‌ای از مدل‌هایی که برای مصارف روزانه طراحی و ساخته شده‌اند می‌باشند و برای مصارف و استفاده‌هایی کاری باز طراحی شده اند.

مشخصات فنی موتورهای برقی کیک

بدنه آلمینیومی رنگ طراحی ساده و جسورانه در کنار قدرت برگرفته با انرژی الکتریکی موتورهای کیک در کنار ظرفیت حمل حداقل چهار برابری وزن موتور، صفحه کیلومتر LCD TFT تمام دیجیتالی، ترمز دیسکی ABS در هر دوچرخ و سیستم ترمز EBS است و دارای سیستم بازیابی انرژی جنبشی (KERS) است که برای بازیابی انرژی جنبشی در حال حرکت در زمان ترمزگیری است. با کمک این سیستم انرژی بازیابی‌شده برای استفاده در زمان شتاب‌گیری، در یک مخزن (مانند یک چرخ لنگر یا باتری‌هایی با ولتاژ بالا) ذخیره و مجددا استفاده می‌شود.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!