اخباراخبار موتورسیکلت

یاماها MT-15 V2 با رنگ‌بندی جدید رونمایی شد

اخبار خودرو

اخیرا یاماها MT-15 از موتورسیکلت ارتقا یافته خود در تایلند رونمایی کرده است. این موتور که در سبک نیکد خیابانی جدید قرار است با رنگ بندی جدیدی در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود. این رنگ‌بندی جدید شامل رنگ‌های آبی، مشکی مات و خاکستری متالیک هستند. البته این مدل در بازار هند در رنگ‌های آبی، مشکی متالیک، فیروزه‌ای، آبی تیره، رنگ موتورهای یاماها در مسابقات MotoGP و غیره عرضه می‌شود.

یاماها MT-15 V2 نسخه 2024

خلاصه مشخصات فنی یاماها MT-15 V2 2024

یاماها MT-15 مدل 2024 یا نسخه دوم به جز تغییراتی که در بخش رنگبندی به خود داشته است، با همون ویژگی‌ها و طراحی قبلی به بازار می‌آید. لنز چراغ طبق طرح قبلی با همان پروژکتور LED در مرکز رخ موتو درج شده و تایرها آن 17 اینچی هستند. در بخش فنی نیز با پیشرانه 155 سی‌سی تک سیلندر با خنک‌کننده مایع روبرو هستیم که می‌تواند 18.1 اسب بخار قدرت در 10000 دور در دقیقه و 14.2 نیوتن متر گشتاور در 7500 دور در دقیقه تولید کند.

یاماها MT-15 V2 نسخه 2024

این قدرت تویلید شده توسط این انجین توسط یک گیربکس شش سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود، همچنین سیستم VVA نیز به چشم می‌خورد. یاماها در فیس‌لیفت جدید یا بهتر بگوییم رنگبندری جدید خود از ویژگی‌های کاربردی استفاده کرده که عبارتند از:

  • روشنایی LED
  • سیستم ترمز ABS دو کاناله
  • کنترل کشش
  • کنسول صفحه کیلومتر دیجیتال با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند و مجهز به سیستم هشدار پیامک، ایمیل و میزان نمایش وضعیت باتری
  • یادآوری مکان پارک شده مدل
  • هشدار درباره وجود عیب در سیستم‌ها

سیستم تعلیق معکوس دوشاخ جلو USD و در عقب مونوشوک سواری نرمی را با عملکرد مطلوبی برای این موتور داشته و و سیستم ترمز ABS دو کاناله نیز در آن به چشم می‌خورند.

این مطلب را نیز بخوانید: ۱۰ موتورسیکلت نیکد ارزان سال ۲۰۲۴ در دنیا

یاماها MT-15 مدل 2024 در تایلند با قیمتی معادل 110000 بات به فروش می‌رسد یعنی چیزی حدود 172,150,000 میلیون تومان در ایران ارزش دارد.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. درود، این نسخه شماره 2 این موتور هست و لینک منبع این خبر برای بررسی خودتون ارائه میدیم و اونی که شما میفرمایید نسخه ای هست که در ایران موجوده و قدیمیه و در تصویر پیوست هم مشخصات این موتور هایلایت زرد شده تا بتونید ببینید

      مشخصات فنی یاماها mt-15 v2
      سنسور ترمز abs در چرخ جلو و چرخ عقب یاماها mt 15 v2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!