اخباراخبار موتورسیکلتپیشنهاد سردبیر

رقیب KTM 125 Duke رونمایی شد؛ CFMoto 125NK

اخبار خودرو

شرکت CFMoto اکنون به عنوان یکی از پرطرفدارترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای موتورسیکلت در صنعت جهانی شناخته می‌شود و تا به اینجا مدل‌های بی‌شماری از موتورسیکلت‌ها را به نمایش گذاشته است.

به گزارش پلاس موتو وب‌سایت خبری و تحلیلی حوزه موتور سیکلت؛ این برند چینی که با KTM همکاری می‌کند، به تازگی از کانسپت جدیدی پرده برداشت. این کانسپت موتورسیکلت CFMoto 125NK نام دارد و در EICMA 2023 در کنار موتورسیکلت 450 MT رونمایی شد. کانسپت 125NK از نظر ظاهری شباهت زیادی به نسل‌های قبلی خود دارد.

مشخصات فنی CFMoto 125NK جدید

هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات این موتورسیکلت منتشر نشده ولی با توجه به مخاطبانی که آن را دنبال می‌کنند و نوع بازاری که قرار است این محصول در آن عرضه شود، می‌توان حدس زد که با چه نوع محصولی روبرو هستیم. بنابراین به احتمال زیاد شرکت سازنده در آن از یک پیشرانه 125 سی سی تک سیلندر مجهز به سیستم خنک‌‌کننده مایع استفاده کرده باشد.

این پیشرانه قادر است قدرتی برابر با 15 اسب بخار تولید کند. اگر این اطلاعات درست باشند، پس می‌توان گفت که کانسپت 125NK رقیب خوبی برای محصول KTM 125 Duke به شمار می‌رود.

زبان طراحی

با نگاهی به ظاهر این کانسپت، متوجه می‌شویم که سازنده CFMoto 125NK در طراحی نمای ظاهری آن تا حد زیادی از کانسپت NK-C22 الهام گرفته است. بنابراین بخش جلویی با طراحی تهاجمی به چراغ‌های LED مجهز شده است. پوشش مخزن آن و دم کوچک به خوبی طراحی شده‌اند.

شرکت CFMoto هنوز هیچ جدول زمانی برای عرضه این محصول معرفی نکرده ولی با این حال انتظار می‌رود که در ابتدای سال 2025 وارد بازارهای اروپایی شود. البته بعید به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها به بازار هند راه پیدا کند. نظر شما درباره این کانسپت چیست؟ فراموش نکنید که نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!