اخباراخبار موتورسیکلت

وزارت صمت: تا پایان سال بیش از 600 هزار دستگاه موتورسیکلت تولید می‌شود

اخبار خودرو

به گزارش پلاس موتو اخیرا مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت با اعضای انجمن صنعت موتورسیکلت ایران نشستی برگزار کرده و در آن به اوضاع موتورسیکلت در ایران پرداختند.

در این نشست، آقای عبدالله توکلی ‌لاهیجانی، مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت، به صنعت قدیمی موتور در ایران اشاره کرد. او در ادامه گفت که تولید موتورسیکلت در ۵ ماه اول امسال نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته با رشد ۴۵ درصدی روبرو شده است.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

این رقم چیزی حدود ۱۹۴ هزار دستگاه برآورد شده است. حال با این اوصاف، انتظار داریم که میزان تولید سال جاری خیلی بیشتر از آن و چیزی حدود ۶۰۰ هزار دستگاه باشد.

دو طرف در این نشست، مسئله کاهش مصرف سوخت محصولات موتورسیکلت‌سازان و برقی‌سازی موتورسیکلت‌ها را ارائه کردند تا با تفکر موردنیاز در این زمینه موانع پیش رو را بردارند.

وزارت صمت از تولیدکنندگان موتورسیکلت می‌خواهد که با در نظر گرفتن هوشمندسازی موتورسیکلت‌ها و کاهش مصرف سوخت آنها، محصولاتی بروز تولید کنند.

با استفاده از همین روش می‌توان به اهداف زیادی در این زمینه دست یافت. علاوه بر این موضوعات، مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت همچنین بر داخلی‌سازی موتورسیکلت‌های موجود در بازار تاکید کرد.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!