اخباراخبار موتورسیکلتاخبار موتورسیکلت برقی

Kawasaki EV Endeavor و Kawasaki EV City دو موتورسیکلت برقی جذاب از کاوازاکی

اخبار خودرو

به گزارش پلاس موتو کاوازاکی دو موتور سیکلت الکتریکی جدید، در اکتبر ۲۰۲۳ به بازار انگلیس می‌آورد. بالاخره جزئیات دو موتور سیکلت الکتریکی اعلام کرد. این دو موتور سیکلت که Kawasaki EV Endeavor و Kawasaki EV City نام دارند، در اکتبر ۲۰۲۳ به بازار انگلیس می‌آیند.

این موتورها دارای باتری قابل تعویض بوده و می‌توانند با یک بار شارژ تا ۱۰۰ کیلومتر با آن برانید و همچنین دارای چهار حالت رانندگی به شرح زیر برای شرایط مختلف هستند:

  • Eco یا مصرف کم انرژی
  • Normal یا استاندارد و معمولی
  • Sport یا مسابقه‌ای
  • Custom یا سفارشی

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

مشخصات فنی Kawasaki EV Endeavor و Kawasaki EV City

مشخصات فنی Kawasaki EV Endeavor و Kawasaki EV City

Kawasaki EV Endeavor و Kawasaki EV City بر اساس مدل‌های محبوب Kawasaki Ninja و Kawasaki Z طراحی شده‌اند و دارای ظاهری جذاب و اسپرت هستند که دارای یک موتور الکتریکی ۵ کیلوواتی هستند و توان آنها می‌تواند تا ۹ کیلووات قدرت برسد. ماکسیمم سرعت بیشینه این موتور سیکلت‌ها ۹۹ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

خبر مرتبط: جزییات جدیدی از کاوازاکی نینجا برقی و کاوازاکی Z EV لو رفت!

دو باتری با ظرفیت کلی ۳ کیلووات ساعت قوای حرکتی این دو مدل را تامین میکند و بزرگترین مزیت آن این است که می‌توان آن‌ها را از موتور سیکلت جدا کرده و در جای دیگر شارژ کنید.

این باتری‌ها از نوع قابل تعویض بوده و کمپانی کاوازاکی قصد دارد آن‌ها را با استاندارد باتری‌های هوندا سازگار کند.

یکی دیگر از قابلیتهای این دو مدل موتور حالت پیاده روی آنهاست که رانننده می‌تواند موتور را با سرعت پیاده روی در جهت جلو و عقب به حرکت درآورد.

مشخصات فنی Kawasaki EV Endeavor و Kawasaki EV City

فعلا این موتور سیکلت‌ها در ابتدا برای بازار اروپا طراحی شده‌اند و مطابق با دسته A1 گواهینامه رانندگی موتور اتحادیه اروپا تطبیق داده شده اند. این دسته استاندارد مخصوص موتور سیکلت‌هایی است که حداکثر قدرت موتور آن‌ها ۱۱ کیلووات باشد. قیمت و تاریخ دقیق عرضه این موتور سیکلت‌ها هنوز اعلام نشده است.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!