اخباراخبار موتورسیکلت

تعیین تکلیف بیش از 5 هزار موتورسیکلت توقیفی و حراج عمومی در شیراز 

اخبار خودرو

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: در قالب آخرین حراج حضوری استان فارس در سال جاری  بیش از 5 هزار موتورسیکلت و خودروهای توقیفی تعیین تکلیف می شوند.

بحرینی با بیان اینکه در این حراج عمومی 5 هزار و 400 دستگاه موتور سیکلت و 38 دستگاه خودرو در مرکز استان و شهرستان های فیروزآباد و فراشبند به حراج عمومی گذاشته می‌شود گفت: زمینه حضور داوطلبین شرکت در این حراج با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) فراهم شده است.

وی همچنین از ادامه حراج های عمومی از ابتدای سال آینده خبر داد و افزود: اقدامات مقدماتی و برنامه ریزی جهت تعیین تکلیف اموال توقیفی در 78 پارکینگ انجام شده است که در مرحله اول و در حراج امروز وضعیت اموال توقیفی در 12 پارکینگ مشخص خواهد شد.

این مقام قضایی استان فارس با تأکید بر لزوم صیانت از حقوق عامه در بحث اموال و مالکیت شهروندان از تعیین تکلیف 46 هزار موتورسیکلت و 16 هزار خودرو تا پایان این طرح خبر داد و افزود: پیش از این مطابق مقررات به مالکین و یا متصرفین این وسایل نقلیه موتوری جهت مراجعه و ترخیص اخطارهای قانونی داده شده است .

بحرینی همچنین از تشکیل هیئتی متشکل از مسئولین قضایی، اداره کل بازرسی ، انتظامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس جهت تسریع در تعیین تکلیف این اموال و تخلیه کامل پارکینگ های توقیفی استان خبر داد و تصریح کرد: اطلاع رسانی برگزاری حراج ها و مزایده های بعدی از طریق ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) انجام می شود.

همچنین ایشان در ادامه تأکیدکرد: مالکین و متصرفین این اموال پیرو اخطار های قبلی چنانچه وسیله نقلیه آنان شرایط ترخیص را داشته باشد تا قبل از انجام تعیین تکلیف قانونی می توانند با پرداخت هزینه های پارکینگ و سایر هزینه نسبت به ترخیص آن اقدام نمایند.

حراج عمومی امروز در شیراز خیابان خبرنگار، قبل از ساختمان قطار شهری شیراز در مجتمع طوبی برگزار می شود.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!