اخباراخبار موتورسیکلتاخبار موتورسیکلت برقی

جزییات جدیدی از کاوازاکی نینجا برقی و کاوازاکی Z EV لو رفت!

اخبار خودرو

به گزارش پلاس موتو، در تازه ترین اخبار و اسناد منتشر شده از سوی کاوازکی، اطلاعاتی از محصولات برقی جدید این غول ژاپنی فاش شد. این برند قدیمی و صاحب نام قرار است به زودی 2 موتورسیکلت برقی جدید از کاوازاکی نینجا به اسم Ninja e1 و Z e-1 را معرفی کند که در این مطلب به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

احتمالا این دو محصول برقی جدید به بازارهای آمریکا و استرالیا صادر شوند. در واقع با توجه به رواج محصولات برقی در دنیا، هدف این دو محصول تنها برای بازارهای خارج از ژاپن باشد و برای عرضه در حارج از سرزمین مادری طراحی و تولید خواهند شد.

مشخصات فنی نینجا برقی و کاوازاکی Z EV

نینجا برقی و کاوازاکی Z EV با یک پیشرانه 9 کیلواتی (قدرت و توان پیوسته) عرضه شده که به یک جفت باتری متصل است. خروجی ترکیبی این باتری ها برابر 3 کیلو وات ساعت می‌باشد. علاوه بر این، باتری‌ها قابل جا به جایی بوده و مجموعا 24 کیلوگرم نیز وزن دارند.

به طور کلی kawasaki e-1 و kawasaki Z e-1 به ترتیب 139 و 135 کیلوگرم وزن دارند. بدنه هر دو محصول جدید کاوازکی، شبیه به همتایان بنزینی خود است. بنابراین نینجا e-1 دارای یک قسمت جلوی تیز است که چراغ جلوی LED دو تکه هماره با یک شیشه شفاف در بالای آن قرار دارد.

از سوی دیگر نسخه Z e-1 کمی کوچکتر اما شبیه به kawasaki Z400 است. این دو دارای صندلی‌های تقسیم شده، رینگ‌های آلیاژی، سیستم تعلیق دوشاخه تلسکوپی جلو و مونو شوک برای چرخ عقب هستند.

ترمز هر دو موتور سیکلت برقی کاوازاکی از نوع دیسکی برای چرخ جلو و عقب می‌باشد. در یکی از تصاویری که پیش از این فاش شده بود، مشخص شده که کاوازاکی این محصول را با یک صفحه نمایش TFT برای کیلومتر شما ارائه می‌دهد که دارای صفحه مجزا برای نمایشگر سطح باتری است.

از مهمترین امکانات دیده شده در این موتور سیکلتهای کاوازاکی حالت تقویت الکترونیکی آنهاست که می تواند برای استفاده از افزایش شتاب در زمان گرفتن سبقت استفاده شود که در این محصولات وجود دارد.

این موتور برای شارژ شدن از یک ژانراتور 48 ولتی نیز استفاده می‌کند که پس از فعال شدن موتور بنزینی باتری ها را شارژ می‌کند.

در حال حاضر کاوازکی برای عرضه محصولات هیبریدی و الکترنیکی خود به سایر کشورهای آسیایی به هیچ موردی اشاره نکرده است و فعلا قرار نیست در این منطقه دیده شود.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!