اخباراخبار موتورسیکلت

هوندا موتور، تولید موتورسیکلت‌های برقی را در هند آغاز می‌کند

اخبار خودرو

هوندا موتور، تولید موتورسیکلت‌های برقی را در هند آغاز می‌کند. این شرکت ژاپنی قصد دارد تا سال 2026، 30 درصد از تولیدات خود در هند را به موتورسیکلت‌های برقی اختصاص دهد.

هوندا موتور در حال حاضر، دو مدل موتورسیکلت برقی را در هند تولید می‌کند. یکی از این مدل‌ها، موتورسیکلت برقی هیبریدی UNI-CUB است که دارای یک موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی است. مدل دیگر، موتورسیکلت برقی BENLY e است که دارای یک موتور الکتریکی است.

هوندا موتور قصد دارد تا سال 2026، تولید موتورسیکلت‌های برقی خود در هند را به 1.2 میلیون دستگاه در سال برساند. این شرکت برای تحقق این هدف، قصد دارد تا سرمایه‌گذاری قابل توجهی در بخش تولید موتورسیکلت‌های برقی در هند انجام دهد.

هوندا موتور یکی از پیشگامان تولید موتورسیکلت‌های برقی در جهان است. این شرکت در حال حاضر، موتورسیکلت‌های برقی را در چندین کشور جهان تولید و عرضه می‌کند.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!