اخباراخبار موتورسیکلت

کانسپت‌های خفن 450 سی‌سی از CFMoto

اخبار خودرو

CFMoto که یک سازنده چینی است اخیرا در ایتالیا از دو کانسپت جدید خود رونمایی کرده که احتمالا تا سال آینده وارد مرحله تولید و روانه بازار شوند. این دو موتورسیکلت مفهومی CL-C Low Ride و CL-X Spirit نام دارد، بر اساس مدل‌های موجود ساخته شده‌ و با توجه به سابقه سی‌اف موتو بنظر می‌رسد که عملکرد فنی خوبی داشته باشند.

CFMoto CL-C Low Ride

کانسپت Low Ride در سبک کروزر و برای یک سواری آرام ساخته شده، باک بنزین آن قطره‌ای شکل است و فرمانش حالتی صاف دارد. لاستیک‌ها در اندازه بزرگی طراحی و لوله‌های اگزوز دو قلو این ترکیب را کامل می‌کنند.

CFMoto CL-C Low Ride
CL-C Low Ride

از این‌ها بگذریم، جذاب‌ترین بخش CFMoto CL-C Low Ride، سیستم تعلیق جلویی آن است. برند سازنده برای ساخت سیستم تعلیق جلو از یک تک شوک افقی بین چنگال‌ها استفاده کرده است.

CL-X Spirit سی اف موتو
CL-X Spirit

CL-X Spirit سی اف موتو

کانسپت CL-X Spirit از مدل 700 CL-X الهام گرفته و برای سواری خارج از جاده را نیز مناسب است. از نظر ظاهری، یک صندلی یک تکه و دارای لاستیک‌های دو منظوره است که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کنند. در بخش فنی، به یک پیشرانه 450 سی‌سی از سی اف موتو می‌رسیم که در برخی مدلها قبلا از آن استفاده کرده است.

CL-X Spirit سی اف موتو
CL-X Spirit

هنوز اطلاعات زیادی از این دو کانسپت منتشر نشده است ولی شرکت سازنده آنها یعنی CFMoto اعلام کرده است که به زودی جزییات مربوط به این دو موتورسیکلت را در زمان تولید آنها منتشر خواهد شد. دو موتورسیکلت مفهومی CL-C Low Ride و CL-X Spirit قرار است به بازارهای بین‌المللی راه پیدا کنند، ولی هنوز مشخص نیست که برنامه سازنده برای عرضه آنها به چه شکل است.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!