اخباراخبار موتورسیکلت

توقف تولید نسخه ABS تک کاناله پولسار N160

اخبار خودرو

کمپانی بزرگ باجاج هندوستان اخیرا اعلام کرده که قصد دارد تولید و عرضه نسخه ABS تک کاناله پولسار N160 را به طور رسمی متوقف کند. این امر به دلیل تقاضای پایین آن رخ داده و علاقمندان می‌توانند در صورت نیاز نسخه ABS دو کاناله را خریداری فرمایند.

اولویت اول با ایمنی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی ایمنی که هر موتورسیکلتی باید از آن برخوردار باشند، ایمن بودن آن است. همین امر موجب شده تا خریداران به جای خریداری نسخه ABS تک کاناله به سراغ نسخه گران‌تر و با ایمنی بیشتر ABS یعنی دو کاناله بروند. به گفته این کمپانی، کمبود تقاضا برای نوع ABS تک کاناله باعث شد تا تولید آن به طور رسمی متوقف شود.

توقف تولید نسخه ABS تک کاناله پولسار N160

عملکرد پولسار N160 با ABS دو کاناله

پولسار N160 به پیشرانه تک سیلندر 164.82 سی سی مجهز شده است. این پیشرانه قادر است قدرتی معادل 16 اسب بخار و گشتاوری برابر با 14.65 نیوتن متر تولید کند. N160 شباهت زیادی به نسخه باجاج پولسار N250 دارد و رنگ مشابهی خواهد داشت. N160 می‌تواند با موتورهایی مانند هیرو اکستریم 160R 4V، یاماها FZ-S Fi V3.0، سوزوکی Gixxer و TVS آپاچه RTR 160 4V رقابت کند.

نتیجه‌گیری

توقف تولید نسخه ABS تک کاناله باجاج پولسار نشان دهنده توجه به بازار و تعهد آنها به ایمنی خریداران است! این کمپانی اعلام کرده بود که همیشه سعی می‌کند تا امنیت افراد را در اولویت اصلی خود قرار دهد. البته برای خریداران نیز مهم است که از چه نوع محصولی استفاده می‌کنند. به هر حال، در حال حاضر در بازار کنونی نسخه ABS دو کاناله با استقبال بالاتری روبرو شده که می‌تواند ترکیبی از عملکرد، ایمنی و سبک را برای مشتریان فراهم کند.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!