اخباراخبار موتورسیکلت برقی

رنگ‌های جدید هوندا فورزا 750 را ببینید!

اخبار خودرو

در روزهایی که بازار موتورسیکلت در کشور ما آنچنان اوضاع و احوال خوبی ندارد، در سایر نقاط جهان، موتورسیکلت‌ها، اسکوترها و سایر محصولات دوچرخ با جذابیت زیادی برای مردم عرضه می‌شود. یکی از مدل‌های معروف در دنیا هوندا فورزا 750 است. این اسکوتر توریستی جذاب به تازگی و با اعلام رسمی هوندا چندین رنگ جدید و جذاب را بر روی خود میبیند.با این که هنوز قیمت مدل 2024 این اسکوتر مشخص نشده است، اما سال آینده میلادی حداقل از این لحاظ برای فورزا جذاب خواهد بود.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

مشخصات فنی هوندا فورزا 750

این محصول در سال 2022 به روز رسانی ساده ای را از سوی هوندا دریافت کرد، اما هم اکنون هوندا در حال ارائه یک تغییر جزیی دیگر برای فورزا است و آن ارائه این محصول با رنگ‌های جدیدی است.

این اسکوتر سایز بزرگ، با رنگ‌های آبی جین متالیک مات، قرمز آب نباتی و نسخه ویژه مشکی مات متالیک با چرخ‌های طلایی عرضه خواهد شد.

در سنخه 2024 این محصول هیچ به روز رسانی سخت افزاری را بر روی خود نمی‌بیند. فورزا 750 هنوز هم از یک انجین دو قلوی موازی 745 سی سی استفاده می‌کند که به یک گیربکس دو کلاچه (DCT) متصل است. این پیشرانه می‌تواند تا 58.6 اسب بخار قدرت و حدود 69 نیوتن متن گشتاور تولید کند. به جز این موارد هوندا کنترل گشتاور انتخابی یا HSTC یا سیستم ساده تراکشن کنترل را به صورت استاندارد با این محصول ارائه می‌کند.

به نظر می‌رسد این نسخه همزمان با مدل X-ADV به روز شده در سه ماهه پاییز سال آینده رونمایی شوند.

هوندا فورزا 750

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!