اخباراخبار موتورسیکلتپیشنهاد سردبیر

تولید انجین موتور سیکلت برای اولین بار در ایران توسط گروه صنعتی نیرو موتور 

تولید یا مونتاژ مسئله این است؟

اخبار خودرو

به گزارش پلاس موتو و به نقل از روابط عمومی نیرو موتور به زودی دو خط تولید انجین موتور سیکلت برای اولین بار در ایران توسط گروه صنعتی نیرو موتور راه اندازی خواهد شود.

این تولید کننده بزرگ کشور با انتشار تصاویری از این خط تولید آنرا رسانه‌ای کرد ولی از جزئیات آن همچون مکان این دو خط تولید چیزی را هنوز اعلام نکرده است. احتمالا در روزهای آتی ظرفیت تولید این دو خط تواید انجین (پیشرانه) موتور سیکلت خبرهای بیشتری منتشر شود.

در پایین تصاویر منتشر شده تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۳ ساعت ۱۵ درج شده که نشان میدهد این تصاویر تقریبا یک ماه قبل از انتشار این خبر ۱۷ دسامبر ۲۰۲۳ گرفته شده‌اند که احتمالا بعد از گذشت یک ماه این خط تغییراتی برای راه اندازی تجربه کرده باشد. از دیگر نکات این تصاویر خالی بودن قفسه ها و سلفون پیچ بودن برخی لوازم های آن است که نشان میدهد در زمان گرفته شدن عکس این خط هنوز فعالیت خود را شروع نکرده و در حال تجهیز بوده است.

این گروه صنعتی فعالیت خود را در مرداد ماه ۱۳۸۲ با ظرفیت تولید ۹۰۰۰۰ دستگاه آغاز کرده و موفق به کسب مقام اول تولید طی ۸ سال متوالی گردیده است.

فعالیت اصلی این شرکت انجام کلیه امور مربوط به تهیه، تولید و مونتاژ انواع موتورسیکلت و لوازم جانبی آن بوده و عمده محصولات این شرکت شامل محصولات برند TVS در بخش بازار هندوستان و نیز احسان ، پرواز، سحر و … در بخش بازار کشور چین و یاماها ژاپن و SYM تایوان است. عمده محصولات وارد شده این شرکت از کشورهای چین، هندوستان، اندونزی و مالزی است.

امروزه این گروه صنعتی با دارا بودن بیش از ۵ خط تولید موتور سیکلت، توانسته یکی از بزرگترین تولید کنندگان این صنعت در کشور باشد.

گالری تصاویر خط تولید انجین موتور سیکلت گروه صنعتی نیرو موتور

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    به مسئولان نیروموتور بفرمایید اول اونایی روکه زاییده بزرگ کندبعدبفکرتولیدانجین موتورسیکلت باشد،جهت اطلاع از۵ماه پیش یعنی شهریور ۱۴۰۲اقدام به فروش موتورسیکلت به اسنپ کرده اندوباگرفتن پیش قسط وهزینه بیمه کردن موتورهاهیچ حرکتی در زمینه صدور سندسبزوکارت وزینه نامه این موتورسیکلت هاانجام نشده و داریم باقرض وقول اقساط موتورسیکلت را پرداخت می‌کنیم و عملاً هم موتورسیکلت در گوشه‌ای از ساختمان بدون حرکت ایستاده چون بدون مدرک تردددرسطح شهرممنوعه جالبه تقصیر این کار غلط رواسنپ به گردن نیروموتورونیروموتوربه گردن اسنپ میگذارندوکسی هم جوابگو نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!