اخباراخبار موتورسیکلت

هوندا و برنامه ریزی تولید موتورسیکلت‌های برقی

اخبار خودرو

روز گذشته اخباری مبنی بر تولید دوچرخه برقی توسط کمپانی هوندا که در تاریخ 2 ژانویه آغاز خواهد شد، در خبرگزاری ها منتشر گردید.

حال در تازه ترین اخبار منتشر شده، گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت‌های هوندا برای تولید یک موتورسیکلت برقی نیز منتشر شده است.

بر اساس این گزارش هوندا که طی چند سال گذشته زمان زیادی را بر روی تحقیق و توسعه موتورسیکلت‌های برقی صرف کرده است. حال ر نظر دارد تا این روند را تسریع کرده و به سراغ آزمایش‌های علمی و تولید نسخه‌های اولیه محصولات مد نظر خود برود.

این موضوع به تازگی و هنگامی که هوندا در خصوص برنامه‌های مسابقات جهانی خود در سال 2023 صحبت میکرد، مطرح شده است.

با توجه به سخنان مطرح شده، اکثر پروژه‌های هوندا با تمرکز بر روی تولید موتورسیلکت‌های برقی انجام خواهد شد و به نظر می‌‍رسد که به زودی شاهد عرضه اولین مدل‌های تولید شده این کمپانی مطرح ژاپنی باشیم.

هنوز مشخص نیست که هوندا دقیقا چه زمانی قصد دارد تا با محصولات برقی خود به پاکسازی محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کمک کند، اما حداقل دیگر مطمئن هستیم که هوندا به زودی خط تولیدی از مدرن‌ترین موتورسیکلت‌های برقی را خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ آیا هوندا می‌تواند با تولید موتورسیکلت‌های برقی نیز همچون گذشته عنوان پرفروش‌ترین کمپانی در حوزه موتورسیکلت را با خود همراه کند؟

با پلاس موتو نظرات خود را به اشتراک بگذارید!

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!