اخباراخبار موتورسیکلت برقی

توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی به ارزش 2 میلیارد

اخبار خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان “مُهر” از توابع استان فارس خبر کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در طی یک عملیات میدانی در حوزه تحت پوشش خود خبر داد.

سرهنگ “بهادر رزمجویی” گفت: مأموران انتظامی در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه وانت پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

در همین راستا پس از بازرسی و بررسی مدارک بار خودرو مربوطه متوجه شدند که ۵ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی معتبر گمرکی و پلاک بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!