اخباراخبار موتورسیکلتپیشنهاد سردبیر

آپریلیا RS457 موتورسیکلت 2 سیلندر جذاب برای جوانان

اخبار خودرو

کمپانی آپریلیا از موتور سیکلت جدید خود با نام aprilia RS457 – آپریلیا RS457 رونمایی کرده است که به بازار جوانان علاقه‌مند به موتورسیکلت‌های اسپرت را هدف گرفته است.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

مشخصات فنی aprilia RS457

موتور سیکلت RS457 دارای یک پیشرانه دو سیلندر DOHC با حجم 457 سی‌سی است که قدرت 48 اسب بخار در 12000 دور در دقیقه تولید می‌کند. این موتورسیکلت همچنین به سامانه کلاچ خودکار آپریلیا (APRC) و دارای شاسی فولادی، فرمان آلومینیومی، ترمزهای دیسکی ABS بوش نسخه ۹٫۱ مجهز بوده و لاستیک‌های آن Pirelli Diablo Rosso II است. وزن خالص این موتور ۱۷۵ کیلوگرم می‌باشد

آپریلیا RS457 موتورسیکلت 2 سیلندر جذاب برای جوانان aprilia RS457

طراحی ظاهری این موتور سیکلت از مدل‌های RSV4 و RS 660 آپریلیا الهام‌گرفته شده است و دارای رنگ‌بندی‌های جذاب و نشان تجاری آپریلیا بر روی باک بنزین و صندلی است. قیمت و تاریخ عرضه این موتور سیکلت هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در سال 2024 به بازار عرضه شود.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!