اخباراخبار موتورسیکلت

طرح برخورد جدی پلیس با موتورسوارانی که دارای پلاک مخدوش هستند

اخبار خودرو

به گزارش موتور پلاس سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: موتور سیکلت یکی از آسیب‌های ترافیکی در شهر تهران است و راکبینی که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند و تخلفات متعدد مرتکب می‌شوند، باعث برهم خوردم امنیت دیگر شهروندان می‌شوند.

وی افزود: متأسفانه موتورسواران ۳۹ درصد از تصادفات فوتی تهران را به خود اختصاص داده اند. طبیعی است که پلیس راهور با تمرکز حداکثری، تخلفات این نوع از وسیله نقلیه را مد نظر داشته و با آن برخورد جدی کند.

سردار حمیدی گفت: از شنبه آینده برای کاهش تخلف موتورسواران و با هماهنگی‌های انجام شده با نیروی انتظامی و قوه قضای، برخورد جدی توسط پلیس با با موتورسیکلت سوارانی که تخلفات متعددی را چون پوشش، مخدوشی و یا فاقد پلاک باشند خواهد کرد.

همچنین رییس پلیس راهور تهران بزرگ هدف پلیس از انتقال این موتورسیکلت‍‌ها به پارکینگ بالابردن هزینه‌های راکبین متخلف است.

اخبار مرتبط

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!