اخباراخبار موتورسیکلت

تمدید طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در تهران

اخبار خودرو

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تمدید طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در پایتخت خبر داد و تاکید کرد: با موتورسواران فاقد پلاک به طور جدی برخورد می‌شود.

سردار محمدحسین حمیدی صبح دوشنبه در گفت و گویی اظهارداشت: با توجه به افزایش تخلفات موتورسیکلت سواران بخصوص پوشش و مخدوشی پلاک، طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران در شهر تهران اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بررسی‌ها و حضور میدانی پلیس در معابر پایتخت نشان از این دارد که تخلفاتی چون مخدوشی پلاک، پوشش پلاک، تردد موتورسواران فاقد پلاک و البته حرکت در مسیر خلاف جهت موتورسواران در شهر تهران انضباط ترافیکی پایتخت را تحت تاثیر این ترددها قرار داده است.

رئیس پلیس راهور افزود: لذا طرح تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران با هدف کاهش تخلفات و به طبع آن کاهش تصادفات و افزایش نظم و انضباط شهری در برنامه پلیس قرار دارد.

سردار حمیدی اظهار داشت: آمار و ارقام نشان می‌دهد به رغم اینکه با کاهش تصادفات فوتی موتورسواران مواجه هستیم اما کماکان برخورد با تخلفات آنها جزء مطالبات شهروندان است که ‌پلیس در کنار اجرای دیگر طرح های انضباطی و ترافیکی طرح برخورد جدی با تخلفات فوق را پیش روی دارد.

ضمن اجرای طرح موتوریار در قالب “طرح غدیر“، پلیس در خصوص برخورد با تخلفات پوشش، مخدوشی پلاک و تردد موتورسواران فاقد پلاک آنها را توقیف و روانه پارکینگ می کند.

گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد ۳۸ درصد از تخلفات ترافیکی شهر تهران به موتورسیکلت سواران مربوط است و حدود ٥٠ درصد از تصادفات جرحی و فوتی در معابر بزرگراهی شهر تهران مربوط به تصادفات موتورسواران است.

همچنین ۴۱ درصد فوتی‌ها و ۶۳ درصد از تصادفات جرحی‌ و ۱۱.۲ درصد از تصادفات خسارتی از کل تصادفات پایتخت مربوط به تصادفات موتورسیکلت سواران است.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!