اخباراخبار موتورسیکلتاخبار موتورسیکلت برقی

قیمت موتورسیکلت افزایش یافت

قیمت موتورسیکلت در آمریکا در ماه نوامبر ۲۰۲۳ میلادی نسبت به ماه مشابه سال گذشته میلادی به طور متوسط ۱۵ درصد افزایش یافت.

اخبار خودرو

به گزارش چرخان و به نقل از رویترز، قیمت موتورسیکلت در آمریکا در ماه نوامبر ۲۰۲۳ میلادی نسبت به ماه مشابه سال گذشته میلادی به طور متوسط ۱۵ درصد افزایش یافت. این افزایش قیمت ناشی از عوامل مختلفی از جمله افزایش قیمت مواد اولیه، کمبود قطعات و اختلالات در زنجیره تامین است.

بر اساس این گزارش، قیمت موتورسیکلت‌های جدید در آمریکا در ماه نوامبر به طور متوسط به ۱۲ هزار و ۸۰۰ دلار رسید. این افزایش قیمت در حالی رخ داده است که تقاضا برای موتورسیکلت در آمریکا در حال افزایش است.

بر اساس این گزارش، قیمت موتورسیکلت‌های سواری در آمریکا در ماه نوامبر ۲۰۲۳ میلادی نسبت به ماه مشابه سال گذشته میلادی ۱۶ درصد افزایش یافت. قیمت موتورسیکلت‌های کروز در این مدت ۱۴ درصد افزایش یافت و قیمت موتورسیکلت‌های آفرود ۱۲ درصد افزایش یافت.

قیمت موتورسیکلت‌های برقی در آمریکا نیز در ماه نوامبر ۲۰۲۳ میلادی نسبت به ماه مشابه سال گذشته میلادی ۱۷ درصد افزایش یافت.

عوامل موثر در افزایش قیمت موتورسیکلت

افزایش قیمت مواد اولیه، کمبود قطعات و اختلالات در زنجیره تامین از جمله عوامل موثر در افزایش قیمت موتورسیکلت در آمریکا هستند.

قیمت مواد اولیه مانند آلومینیوم، مس و فولاد در ماه‌های اخیر افزایش یافته است. این افزایش قیمت در قیمت موتورسیکلت‌ها نیز تأثیرگذار بوده است.

کمبود قطعات نیز یکی دیگر از عوامل موثر در افزایش قیمت موتورسیکلت است. کمبود قطعات ناشی از اختلالات در زنجیره تامین است که در پی شیوع ویروس کرونا ایجاد شد.

تأثیر افزایش قیمت موتورسیکلت بر بازار

افزایش قیمت موتورسیکلت ممکن است تأثیر منفی بر بازار موتورسیکلت در آمریکا داشته باشد. با افزایش قیمت، ممکن است تقاضا برای موتورسیکلت کاهش یابد.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!