اخباراخبار موتورسیکلتپیشنهاد سردبیر

نسخه سفارشی هوندا کلیک 125 معرفی شد

اخبار خودرو

هوندا بمناسبت پنجاهمین سالگرد حضورش در بازار فیلیپین از نسخه سفارشی سازی شده کلیک Click 125 با اسم سالگرد 50 ساله (Honda Click 125 Anniversary 50) در بازار فیلیپین رونمایی کرد. اسکوتر کلیک که به عنوان یک مدل منحصر به‌فرد و بسیار محبوب در آسیای جنوب شرقی، هند و ایران شناخته می‌شود و طرفداران زیادی در این مناطق دارد. موتورسیکلت هوندا Click 125 نسخه Anniversary نشانگر 50 سال حضور کمپانی هوندا در این مناطق است! همانطور که اطلاع دارید هوندا کلیک در برخی از کشورها به نام هوندا واریو شناخته می‌شود.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

ترکیب رنگ‌های مورد استفاده در این اسکوتر شامل آبی، سفید و قرمز بوده که یادآور رنگ‌بندی موتورسیکلت‌های قدیمی و نوستالژی هوندا است. روی بدنه نشان Anniversary 50 به معنی (سالگرد 50 سالگی) حک شده و طراحی آن شبیه به اسکوتر Grazia 125 است. طراحی جلو و عقب موتور تغییری نسبت به نسخه قبلی هوندا کلیک نداشته و همان شکل تهاجمی قبلی با چراغ جلو LED حفظ کرده است.

Honda Click 125 Anniversary 50

مشخصات فنی نسخه سفارشی کلیک 125

همانطوری که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، طراحی کیک الگوبرداری شده از اسکوتر هوندا Grazia 125 است، این تشابه حتی در بخش فنی نیز با ارث بری از این مدل بخوبی خود را نشان می‌دهد! در بخش پیشرانه، هوندا از یک انجین 125 سی‌سی تک سیلندر هواخنک استفاده کرده که قدرتی در حدود 10 اسب بخار و گشتاوری برابر با 10.8 نیوتن متر برای آن تولید می‌کند.

این اسکوتر نیز همانند اکثر محصولات هم‌رده خود با یک گیربکس CVT همراه شده است. از دیگر ویژگی‌های این موتور می‌توانیم به فضای ذخیره‌سازی 18 لیتری زیر صندلی و پورت شارژ USB داخلی به همراه صفحه کیلومتر دیجیتالی آن اشاره کنیم.

نسخه سفارشی هوندا کلیک 125 معرفی شد Honda Click 125 Anniversary 50
Honda Click 125 Anniversary 50

کمپانی هوندا اعلام کرده است که قصد دارد این مدل محصول را در مناطقی نظیر فیلیپین و تایلند به فروش برساند. گفته شده که هوندا Click 125 نسخه Anniversary بزودی‌ در بازار هند نیز قابل دسترس خواهد بود و دور از تصور نسیت که در ایران نیز شاهد مدل 125 سی‌سی کلیک سفارشی سازی شده برای پنجاهمین سالگرد تاسیس هوندا در این مناطق باشیم.

نظر شما درباره هوندا کلیک 125 نسخه Anniversary چیست؟ فراموش نکنید که نظرات خود را با ما در سایت پلاس موتو در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در حوزه موتورسیکلت و اسکوتر در دنیا همراه ما باشید.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!