اخباراخبار موتورسیکلت

صدور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت در گیلان

اخبار خودرو

در ادامه طرح صدور یک روزه گواهینامه رانندگی موتورسیکلت در کشور، اجرایی شدن این طرح استان گیلان و شهر رشت رسید.

به گزارش پلاس موتو سرهنگ امیر طالبی از صدور یک روزه گواهینامه موتور سیکلت خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف افزایش ایمنی و برای رفاه حال موتور سواران در گیلان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح موتورسوارانی که فاقد گواهینامه هستند کمتر از ۲۴ ساعت گواهی رانندگی با موتور سیکلت را دریافت می‌کنند، افزود: این طرح برای جلوگیری از تردد موتورسیکلت سواران فاقد گواهینامه است.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: اجرای این طرح در شهرستان‌های بندرانزلی، شفت، رضوانشهر و فومن با ایجاد آموزش‌های موتورسیکلت سواری در حال انجام است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان همچنین از طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت ایام الله دهه فجر تا اوایل اسفند خبر داد و ادامه داد: در این طرح به رانندگان برای پرداخت و تقسیط جرایم معوقه فرصت داده شده که می‌توانند به مراکز پلیس +۱۰ و یا اپلیکیشن پلیس من مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با اقدام در مهلت اعلام شده از مزیت تخفیف ویژه هزینه پارکینگ استفاده کنند.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!