اخباراخبار موتورسیکلت

تولید و مونتاژ حدود 440 هزار دستگاه موتورسیکلت در سال 1402

اخبار خودرو

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون از سوی وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) منتشر شده است، آمار جدیدی از مونتاژ موتورسیکلت در ۹ ماهه سال جاری اعلام شده که بسیار حائز اهمیت است.

با توجه به این اطلاعات، در ۹ ماه سال ۱۴۰۲ یعنی تاکنون، ۴۳۵ هزار و ۷۳۵ دستگاه موتورسیکلت در ۹ ماه امسال تولید شده است. این آمار نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته ۳۷ درصد افزایش داشته است، چرا که در ۹ ماه سال قبل تنها ۳۱۸ هزار و ۴۸۲ مورد دستگاه موتورسیکلت تولید و مونتاژ شده بود که نسبت به امسال آمار کمتری را نشان می‌دهد.

این مطلب را نیز بخوانید: بهترین موتور برای کار و پیک موتوری

کارشناسان حتی این آمار را با همین مدت زمان در ۶ سال گذشته بررسی کردند، آنها طبق این بررسی‌ها متوجه شدند که در سال ۱۳۹۶ میزان تولید موتورسیکلت برابر با ۷۳ هزار و ۹۳۴ دستگاه بوده است، در حالی که رقم امسال چیزی حدود ۴۳۵ هزار و ۷۳۵ مورد برآورد شده است.

بنابراین بر اساس این اطلاعات، بنظر شما آمار تولید موتورسیکلت و مونتاژ آن در سال‌های آینده همچنان با رشد خوبی روبرو خواهد بود و افزایش خواهد یافت؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. 

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!