اخباراخبار موتورسیکلت

سوزوکی GSX-R1000 با رنگ‌های جدید در مدل 2024 عرضه شد

اخبار خودرو

به گزارش پلاس موتو سوزوکی به تازگی با رونمایی از مدل‌های 2024 برخی از محصولاتش، سبد بین المللی خود را تکمیل و به روز کرد. در میان یکی از موتورسیکلت‌های به روز شده، سوزوکی GSX-R1000 جذاب است. با اینکه این محصول آنچنان تغییری در قوای فنی نداشته، اما با رنگ‌ها و طرح‌های جدیدی وارد بازار شده است.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

رنگبندی جدید سوزوکی GSX-R1000

در تازه‌ترین انتخاب سوزوکی برای این موتور، یک نسخه با تریم خاکستری مات است که دارای بدنه مشکی و خاکستری دو رنگ همراه با نوارهای قرمز و رینگ‌های آلیاژی است.

نسخه دیگر، مشکی مات متالیک و مشکی شیشه ای اسپارکل است که در کنار گرافیک آبی و سفید و رینگ‌های آلیاژی عرضه می‌شود.

دیگر تغییرات نسخه 2024

سوزوکی بدنه موتورسیکلت خود را بدون تغییر نگه داشته است که شامل یک چراغ جلوی کوچک به شکل الماس، قسمت جانبی زاویه دار، مخزن سوخت، دم تیز و لوله مربوط به اگزوز است.

در مورد مشخصات فنی سوزوکی GSX-R1000 2024 باید بگوییم که این محصول از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی 999 سی سی آب خنک بهره می‌برد که میتواند 194.45 اسب بخار قدرت و 117 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

تمام قدرت تولید شده، از طریق یک گیربکس 6 سرعته به چرخ ها منتقل می‌شود. همراه با این موتور، مجموعه از از کمک های ایمنی نظیر ABS و کاناله، کنترل کشش ده سطحی، سیستم ایزی استارت سوزوکی، کنترل شتاب، شیفتر سریع و سه حالت سواری عرضه می‌شود.

در این موتورسیکلت جذاب، فنرهای Showa و کالیپرهای  ترمز Brembo به ترتیب وظایف مربوط به سیستم تعلیق و ترمز را انجام می دهند.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!