اخباراخبار موتورسیکلت

اولین نمایش موتورسیکلت جدید KPT 200 Pro ایران دوچرخ در نمایشگاه اصفهان

اخبار خودرو

ششمین دوره نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان از تاریخ 10 تا 13 مرداد 1402 در حال برگزاری است. در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلفی اقدام به نمایش محصولات تجاری، سنگین و مسافری خود کرده‌اند اما دراین‌بین، ایران دوچرخ هم اقدام به نمایش موتورسیکلت‌های خود کرده است. ایران دوچرخ که متعلق به گروه بهمن است، در کنار غرفه بزرگ محصولات سنگین و تجاری این شرکت، در فضایی کوچک موتورسیکلت‌های خود را به نمایش درآورده است.

مهم‌ترین خبر در غرفه ایران دوچرخ اولین نمایش رسمی موتورسیکلت جدید این شرکت بنام KPT 200 Pro است. این موتورسیکلت نسخه جدیدی از مدل قبلی KPT 200 ایران دوچرخ است که با تغییرات و به‌روزرسانی‌های فنی و ظاهری راهی بازار خواهد شد.

لیفان KPT 200 4V

این موتورسیکلت محصول لیفان است و توسط این شرکت با نام KPT 200 4V به بازار عرضه می‌شود اما ایران دوچرخ برای کشورمان نام KPT 200 Pro را در نظر گرفته است. KPT 200 قبلی که موتورسیکلتی در کلاس ادونچر یا ماجراجویی است، پرچم‌دار محصولات ایران دوچرخ محسوب می‌شود و با ظاهری خاص و خشن، طرفداران خود را دارد و حالا این مدل جدید قصد دارد همان راه را ادامه دهد.

KPT 200 Pro از همان پیشرانه 198 سی‌سی تک سیلندر آب خنک قبلی استفاده می‌کند اما این پیشرانه حالا به چهار سوپاپ مجهز شده و نسبت تراکم آن از 11 به 11.5 افزایش پیدا کرده است. به لطف این تغییرات، خروجی پیشرانه از 17 اسب بخار قدرت و 16.5 نیوتن متر گشتاور به 20 اسب بخار و 17.5 نیوتن متر رسیده است. KPT 200 Pro در طراحی چراغ‌ها هم تغییراتی را تجربه کرده و حالا در جلو به چراغ جدیدی با طراحی نامتقارن مجهز شده است. همچنین پانل‌های کناری هم دستخوش تغییراتی جزئی شده‌اند تا ظاهر این ادونچر را جذاب‌تر کنند.

بااین‌حال، این مدل جدید از لحاظ سایز، ابعاد، ارتفاع صندلی از زمین و فاصله دوچرخ تقریباً با نسخه قبل یکسان است. ایران دوچرخ به‌زودی KPT 200 Pro را در سه رنگ زرد و مشکی (نمونه موجود در تصاویر)، مشکی مرواریدی و خاکستری صدفی به بازار عرضه خواهد کرد.

اولین نمایش موتورسیکلت جدید KPT 200 Pro ایران دوچرخ در نمایشگاه اصفهان

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!