اخباراخبار موتورسیکلت

آپاچی 160 جدید با دستیار صوتی و امکانات پیشرفته رونمایی شد

اخبار خودرو

کاربران زیادی منتظر رونمایی از نسخه جدید TVS Apache RTR 160 4V بوده‌اند، ولی اکنون به نظر می‌رسد که کمپانی قصد دارد در این محصول از فناوری ترمز ABS دو کاناله و دستیار صوتی جدیدی استفاده کند! ویژگی ABS دو کاناله می‌تواند ایمنی و کنترل موتور آپاچی 160 جدید را در هنگام ترمز گرفتن افزایش دهد!

از آنجا که برند TVS همیشه سعی کرده تا با ارائه فناوری‌های جدید و پیشرفته، انقلابی در صنعت موتورسیکلت ایجاد کند و با همین سیاست هم توانسته توجه بسیاری از مشتریان را به خودش جلب کند.

آپاچی 160 جدید با دستیار صوتی و امکانات پیشرفته رونمایی شد

ترمز ABS دو کاناله موتور

فناوری ترمز ضد قفل ABS دو کاناله در هنگام ترمز گیری شدید از قفل شدن چرخ‌ها جلوگیری کند و به راننده کمک می‌کند تا بدون لیز خوردن موتورسیکلت را متوقف کند و حتی در زمان ترمزگیری با موتور تغیر مسیر دهد تا از خطر برخود خود بکاهد و حالا می‌بینیم که این قابلیت به موتورسیکلت آپاچی 160 جدید راه یافته است؛ مهمترین ویژگی آن برای تنظیم مستقل فشار ترمز روی چرخ‌ها است که می‌تواند موجب ایمنی سرنشینان و راننده شود.

دستیار صوتی آپاچی 160 جدید

خوب است بدانید که پیشرفت و توسعه آپاچی 160 جدید تنها به فرآیند نصب ترمز ABS دو کاناله ختم نمی‌شود؛ چرا که این دستیار صوتی می‌تواند کار با بخش‌های مختلف این موتورسیکلت را آسان‌تر کند.

همین این ویژگی باعث می‌شود تجربه بهتری از سواری با این موتور داشته باشید و کمک میکند تا به راحتی درباره وضعیت آب و هوا و از وضعیت و عملکردهای بخش‌های مختلف موتورسیکلت اطلاعات کسب کنید.

آپاچی 160 جدید با دستیار صوتی و امکانات پیشرفته رونمایی شد

رقابت با باجاج پولسار N160

به نظر می‌رسد که نسخه جدید آپاچی 160 رقیب جدی برای باجاج پولسار N160 باشد! چرا که N160 پولسار نیز به فناوری ABS دو کاناله مجهز شده و در همین راستا باجاج تولید نسخه ABS تک کاناله N160 متوقف کرده است و می‌تواند آن را به یکی از سرسخت‌ترین رقبای Apache RTR 160 تبدیل کند.

مدرنتر و ارزان ‌تر

شاید تصور کنید وجود فناوری‌های جدید مانند سیستم ترمز جدید و دستیار صوتی همه‌کاره در موتور Apache RTR 160 موجب می‌شود که قیمت آن افزایش یابد. ولی TVS گفته که مدرن بودن این مدل موجب جهش قیمت آن نخواهد شد و سعی می‌کنیم تعادل را حفظ کنیم.

بنابراین قیمتی که برای سیستم ABS دو کاناله و دستیار صوتی در نظر گرفته، 2820 روپیه است. این امر نشان از پیشگام بودن فناوری ها در ایمنی دارد که روز به روز می‌تواند آنها را مقرون ‌به ‌صرفه‌تر تبدیل کند.

آپاچی 160 جدید با دستیار صوتی و امکانات پیشرفته رونمایی شد

نسخه جدید TVS Apache RTR 160 4V در رنگ آبی تیره طراحی شده و چرخ‌های آلیاژی آن قرمز رنگ هستند. البته خریداران می‌توانند طرح رنگ مشکی مات آن را نیز خریداری کنند. این محصول نسبت به نسخه قبلی خود تغییر دیگری نداشته و با همان شاسی، سیستم تعلیق و پیشرانه 159 سی سی تک سیلندر عرضه می‌شود. این انجین قادر است قدرتی معادل 17.4 اسب بخار و گشتاوری برابر با 14.73 نیوتن متر تولید کند.

آنطور که مشخص شده است، قیمت این مدل جدید چیزی حدود 1.34 میلیون روپیه خواهد بود. پس اگر به دنبال گزینه‌ای جدید، مدرن و مجهز به فناوری‌های پیشرفته هستید و نمی‌خواهید هزینه خیلی زیادی برای آن پرداخت کنید، بهتر است که TVS Apache RTR 160 4V را در فهرست انتخاب‌های خود قرار دهید.

در نهایت باید اشاره کنیم که Apache RTE هم با مشخصات خوبی به نمایش گذاشته شده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. اگر بخواهیم به برخی از مشخصات دیگر آن اشاره کنیم، می‌توانیم، دیسک 320 میلی متری و 240 میلی متری Brembo آن نام ببریم. در بخش سیستم تعلیق نیز فناوری FGRT 43 و تعلیق مونوشاک TTX36 در آن به چشم می‌خورد.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. روابط ایران با هند که خوبه چرا صادر نمیکنن اگه تولید شده
    خیلیا دوس دارم اپاچی جدید سوار شن آپاچی قدیمی خیلی طرفدار جدید که غوغا می‌کنه اگه بیاد چرا نمیاد!؟

    1. بخاطر هند خالی نیست، معمولا کمپانی ها شرکای بین المللی دیگه ای هم دارند که اونها باعث میشن شرکتهای بخاطر قوانین اونا نتونن در کشورهای تحریمی محصولاتشون بفروشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!