اخباراخبار موتورسیکلتپیشنهاد سردبیر

نگاهی به مشخصات فنی موتورسیکلت خفن آپاچی RTR 160 4V

اخبار خودرو

کمپانی TVS با عرضه یکی از محصولات خوشنام خوش نام خود به نام آپاچی RTR 160 4V (آپاچی آر تی آر 160)، سعی می‌کند در بازارهای جهانی با موتورسیکلت‌هایی نظیر باجاج پولسار NS160 و Hero Xtreme 160R رقابت کند.

این محصول با توجه به مشخصاتی که از سوی TVS برای آن در نظر گرفته شده است، محصول قابل قبولی است.

در این مطلب سعی داریم به ویژگی‌های این محصول نظیر مصرف سوخت، مشخصات موتور، انواع و قیمت آن اشاره کنیم.

مشخصات فنی و مصرف سوخت آپاچی RTR 160 4V چه قدر است؟

این محصول مصرف سوختی برابر 41.4 کیلومتر بر لیتر را در تست‌های داخلی به ثبت رسانده است، با توجه به مخزن سوخت 12 لیتری آپاچی، بردی 500 کیلومتری در انتظار راکب این موتور سیکلت است.

این محصول از یک پیشرانه 159.7 سی سی تک سیلندر هوا خنک استفاده می‌کند که توان تولید 17.4 اسب بخار قدرت و 14.73 نیوتن متر گشتاور را دارد.

آپاچی آر تی آر 160 تنها موتورسیکلت این سگمنت است که دارای حالت‌های مختلف رانندگی نظیر حالت شهری، بارانی و اسپرت است. در حالت‌های شهری و بارانی پیشرانه این موتور 15.4 اسب بخار قدرت داشته و در حالت اسپرت این عدد بر روی 17.3 قرار میگیرد.

نگاهی به مشخصات موتورسیکلت خفن آپاچی RTR 160 4V آپاچی آر تی آر 160
آپاچی RTR 160 4V جدید

قیمت و رقبای آپاچی RTR 160 4V

در بازار بزرگ و گسترده این محصول رقیب مستقیم محصولاتی چون پولسار NS160، هیرو ایکستریم 160 آر، یاماها ام تی 15 و سوزوکی Gixxer است. این محصول در 4 مدل مختلف، ABS تک کاناله، ABS 2 کاناله، ABS دو کاناله با اتصال به بلوتوث و نسخه ویژه وجود دارد.

قیمت نسخه های مختلف این محصول از 1500 دلار آغاز تا 1700 دلار ادامه دارد.

مدل پایه این موتورسیکلت از ترم درام در عقب استفاده می‌کند و ABS تک کاناله دارد، در حالیکه نوع ABS دو کاناله از ترمزهای دیسکی در هر دو چرخ بهره می‌برد. در نسخه های دیگر، ابزار بلوتوث بر روی موتورسیکلت وجود دارد و طراحی اگزوز آن نیز متفاوت است.

نگاهی به مشخصات موتورسیکلت خفن آپاچی RTR 160 4V

آپاچی آر تی آر 160 در چه رنگ هایی عرضه می شود؟

نسخه های استاندارد آپاچی 160 در سه رنگ قرمز مسابقه ای، آبی متلیک و مشکی خاص (knight Black) در دسترس هستند. البته نسخه ویژه این موتورسیکلت در دو تم رنگ سفید مرواریدی و مشکی مات نیز عرضه می‌شود.

تمام نسخه‌های موجود آپاچی آر تی آر 160 دارای چراغ جلو تک پایه با DRL یکپارچه، طراحی عضلانی باک، صندلی Step-up، روکش موتور و اگزوز جانبی هستند. همچنین نسخه ویژه علاوه بر همه این موارد، رنگ قرمز برای چرخ‌های آلیاژی و روکش صندلی دو رنگ دارد!

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

‫9 دیدگاه ها

  1. من یدونه آبی سفید داشتم ۳ماه پیش اومدن از تو پارکینگ خونه دزدیدن این موتور محشره
    دیگه هم نمیتونم بخرم از اون موقع تونستم فقط ۱ میلیون پس انداز کنم.هیچی دیگه ولی وقتی داشتم از این دنیا میرفتم دلم خوش ۲ سال از امرمو تونستم سوار این موتور بشم

    1. ای بابا ناراحت شدم ولش کن دیگه برای چیزی که رفته نباید غصه خورد سرت سلامت چیزی نیس دوباره میخری

  2. چه حیف که دیگه تو ایران نمیاد هند هم برا ما قیافه میگیره .من یه۹۵دارم به شر خرجاش موندم وسایلش گیر نمیاد اگر هم اصلی گیر بیاد یه قیمت های فضایی میگن تو این کشور هم که اصلأ نظارتی نیست

    1. سلام داداش وسایلش همه جا که دارن خوبه که من یدونه صفر ۹۳ پیدا کردم از انبار ی خونه کشیدم بیرون موتور کار نکرده تبریز هستم من اینجا ۳تا مغازه هست کلا دارن همه چیزشو

    1. بابت پیشنهادتون ممنونم ولی اولویت مقالات ما روی موتورهای جدید و صفر موجود در بازار هست تا موتورهایی که دیگه تولید نمیشن و یا مدل صفر آنها کم باشد

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!