اخباراخبار موتورسیکلت

قانون جدید برای صدور پلاک موتورسیکلت صفر

اخبار خودرو

به گزارش پلاس موتو آقای مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی اعلام کرد شماره گذاری و صدور پلاک برای موتورسیکلت صفرکیلومتر منوط به صدور بیمه نامه شخص ثالث شد که با دستور دادستان کل کشور و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط، از این به بعد شماره گذاری و صدور پلاک برای موتورسیکلت صفرکیلومتر منوط به صدور بیمه نامه شخص ثالث می‌باشد.

قبل از این هماهنگی‌ها اغلب موتور سیکلت‌ ها در کارخانه‌ها بدون بیمه نامه شخص ثالث پلاک شده و در مراکز فروش عرضه می‌شدند.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

قانون شماره گذاری و صدور پلاک برای موتور سیکلت صفر

قمصریان در توییتر خود همانطور که در زیر می‌بینید این خبر را اینگونه اعلام کرد: شماره‌گذاری و صدور پلاک برای موتورسیکلت‌های صفر کیلومتر منوط به صدور بیمه نامه شخص ثالث شد.

همچنین مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در ادامه گفت: این مهم در راستای اجرای ماده 45 قانون بیمه اجباری شخص ثالث و افزایش ضریب نفوذ بیمه با دستور دادستان کل کشور و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط محقق شد.

قمصریان در توییتر خود این خبر را اینگونه اعلام کرد: شماره گذاری و صدور پلاک برای موتورسیکلت‌های صفر کیلومتر منوط به صدور بیمه نامه شخص ثالث شد.همچنین مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در ادامه گفت: این مهم در راستای اجرای ماده 45 قانون بیمه اجباری شخص ثالث و افزایش ضریب نفوذ بیمه با دستور دادستان کل کشور و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط محقق شد.
توییت آقای قمصریان

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. سلام نظر لطف آقایان است که چنین قانونی را اجباری کردنند اما کنترل میشود که شرکت های موتور مونتاژ کن فقط یه بیمه ۱ ماه روی موتور میزارند و تا بخواهی موتور را تهیه کنی بیمه هم تمام میشه و در ضمن پول بیمه را هم دولا پهنا روی قیمت موتور بی زبون میکشن

  2. باسلام ،حالا که موتورسیکلت سیصدهزارتومانی را کردید هشتادمیلیون ، لطفا دستور بدهید یکسال بیمه ثالث ایران و یکسال بیمه بدنه ،مخصوصا سرقت به همراه موتور تحویل خریدار گردد، آخه چرا باید موتور سیکلت را اینقدر گران کنید مخصوصا همین موتورهای ایرانی ۱۲۵ سی سی ، آخه چه خبره ، مگه با طلا یا نقره ساخته شدن؟ بخدا این همه ظلم کردن به مردم عاقبت خوشی نداره، آه ما که توان خرید یک موتور سیکلت ساخت ایران را نداریم یک روزی به زودی دامنگیر شما مسئولین و کارخانه داران و سرمایه داران از خدا بیخبر را خواهد گرفت،شک نکنید، وجدان تنها محکمه ایی است که نیاز به قاضی ندارد و شلاقش چوب خداست، قیمت موتور سیکلت را برگردانید بصورت قبل

  3. سلام موتورهایی که پوسته مال 82هست تمام لوازماش امسال عوض کردم براش پلاک نداره ولی سند داره مال ستاد امام خمینی هست سندش چجوری باید پلاکش کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!