اخباراخبار موتورسیکلت

در چه صورتی پلیس موتورسیکلت را به پارکینگ منتقل خواهد کرد

اخبار خودرو

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ سردار محمد حسین حمیدی گفت: در سال 1401 بیش از ۳۰۰ هزار موتورسوار در طرح موتوریار آموزش دیده‌اند که در نتیجه موتور آنها به پارکینگ موتورسیکلت آنها به پارکینگ منتقل نشده است و با توجه به بازخورد خوب این طرح اقدامات پلیس درجهت ساماندهی موتورسواران ادامه دارد و اجرای این طرح همچنان در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

طبق گفته‌های سردار حمیدی ایشان اشاره داشتند که همکاران ما سعی دارند سایر تخلفات را نیز در قالب طرح موتور یار توسط پلیس راهور اجرا خواهد شد و این طرح برای نظم بخشی به ترددهای موتورسواران انجام می‌پذیرد.

البته راکبین و افرادی کمترین تعامل با پلیس راهور داشته و اعمال آنان با موتورسیکلت مجرمانه باشد موتور آنها با هماهنگی‌های به عمل آمده به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ یکی از دلایل تخلفات موتورسواران را بحث فرهنگی دانست و گفت: بخش عمده‌ای از این تخلفات به بحث فرهنگ رانندگی باز می‌گردد و بخش زیادی نیز اقدامات زیر ساختی است که هنوز درست نشده است.

وی افزود: میانگین سالانه نشان می‌دهد که ۴۶ درصد حوادث موتور سیکلت سواران منجر به فوت است که شاهد کاهش ۶ درصدی سهم موتورسواران در تصادفات فوتی با اجرای طرح موتوریار بودیم اما این کافی نیست؛ چراکه با هدف اصلی که انضباط بخشی به تردد موتورسواران است فاصله داریم و در روزهای آتی سال 1402 تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادیم.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!