اخباراخبار موتورسیکلت

در سه ماهه سوم امسال، ۹۰۰ کلاه ایمنی بین موتورسواران توزیع شد

اخبار خودرو

بر اساس اخبار و اطلاعات جدیدی که اخیرا در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان تهران) منتشر شده‌، مشخص شد که در سه ماهه سوم امسال حدود ۹۰۰ عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران تهرانی توزیع شده است. این آمار توسط یوسف گیلک، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران منتشر شده است.

او عقیده دارد که این عمل می‌تواند ایمنی موتورسواران را افزایش دهد. علاوه بر آن، در طی همایشات بیش از ۴۰۰ قطعه شبرنگ نیز در بین شرکت‌کنندگان توزیع شده است.

این مطلب را نیز بخوانید: معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری

او اظهار داشت که این امر می‌تواند علاوه بر افزایش ایمنی، حوادث جاده‌ای را کمتر کند تا شاهد تصادفات کمتری باشیم. این طرح تاکنون در استان تهران اجرایی شده و قرار است در ۱۵ روستا نیز عملیاتی شود. امیدواریم که با انجام این کار، شاهد ارتقای ایمنی در بین راکبین موتورسیکلت در سراسر این مناطق باشیم.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران به اماکن استقرار اکیپ‌های اجرایی این طرح اشاره کرد و گفت که پروژه مذکور تاکنون در استان تهران اجرایی شده و فرهنگ‌سازی خوبی برای افزایش سطح امنیت راکبان در پی داشته است. طرح افزایش امنیت راکبان موتورسیکلت هم اکنون در روستاهای شهرستان‌هایی اعم از فیروزکوه و دماوند، دو روستای ‌شهرستان‌های پردیس و پیشوا، یک روستا در شهرستان‌های رباط کریم، ورامین و ملارد نیز اجرایی شد.

او در انتها یادآوری کرد که مخاطب فرهنگی طرح ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت‌بارها همه مردم هستند و می‌کوشیم که با برگزاری تئاتر و همایش‌های مختلف، فرهنگ‌سازی بیشتر و گسترده‌تری انجام دهیم و از میزان حوادث جاده‌ای بکاهیم.

  • نظر شما درباره این طرح چیست؟
  • آیا توزیع کلاه ایمنی و بسته‌های شبرنگ در بین موتورسیکلت‌ها می‌تواند از آمار تصادفات جاده‌ای بکاهد؟

لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

تبلیغ پایین مطلب

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اون‌ها رو دنبال می‌کردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با پلاس‌موتو آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده پلاس‌موتو حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!