اخباراخبار موتورسیکلت

کی تی ام دوک 200 جدید وارد بازار می‌شود

اخبار خودرو

کی تی ام دوک 200 (2023 ktm 200 duke) رسماً در رسانه‌های اجتماعی نمایش داده شد و بزودی به بازار در سال 2023 آماده فروش خواهد شد.

در جدیدترین به روزرسانی دوک 200 ktm و یکی از مهمترین تغییرات شاخص آن طراحی جدید چراغ جلو می‌باشد.

شرکت KTM که یکی از برندهای معروف و پرطرفدار در دنیای موتورسیکلت است، قصد دارد مدل جدید خود را با نام 200 Duke در سال 2023 به بازار عرضه کند. این موتورسیکلت دارای طراحی جدید، موتور قوی تر و فناوری‌های پیشرفته‌تری است که قطعا با ورودش به بازار جذابیت زیادی برای علاقه مندان خواهد داشت.

کی تی ام دوک 200 (2023 ktm 200 duke)
تصاویر درز کرده از طرح جدید چراغ جلو این کی تی ام دوک 200 جدید

مشخصات فنی و ظاهری کی تی ام دوک 200

KTM 200 Duke جدید تغییرات زیادی در ظاهر و مشخصات فنی داشته است که در زیر به بخشی از این موارد اشاره می‌کنیم:

  • طراحی جدید فرمان، صندلی، شاسی و باک بنزین که این موتورسیکلت را بیشتر شبیه به مدل های بزرگ تر و گران‌قیمت‌تر KTM کرده است.
  • نصب انجین جدید با حجم 199 سی‌سی و قدرت 26 اسب بخار که نسبت به نسخه قبلی 4 اسب بخار بیشتر دارد برای خریداران آن قطعا خیلی هیجان انگیز خواهد بود. این انجین همچنین دارای سیستم خنک کننده سوخت الکترونیک و سامانه استارت الکترویکی است.
  • از دیگر تغییرات و فناوری‌های پیشرفته تر از مدل قبلی میتوانیم به صفحه کیلومتر TFT رنگی با قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند، سیستم کنترل تراکشن، سیستم ABS دوچرخ و روشنایی LED آن اشاره کرد.

با توجه به این تغییرات جذاب، می‌توان انتظار داشت که موتورسیکلت KTM 200 Duke (کی تی ام دوک 200 ) مدل 2023 با استقبال خوبی از سوی بازار و مشتریان روبرو شود. البته قیمت دقیق این محصول هنوز اعلام نشده است، اما برخی منابع به افزایش قابل توجه قیمت آن نسبت به نسخه فعلی اشاره کرده‌اند.

کی تی ام دوک 200 (2023 ktm 200 duke)
تصویر دوک 200 قدیمی

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. به نظر خودتون با قیمتای الان بازار و مدل قبلی این موتور و رقیب های الانش چه حدودی قیمت میخوره
    صرفا یه حدود یه بازه
    میخوام بدونم اصلا معنی داره براش صبر کنم یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!