اخباراخبار موتورسیکلت

پولسار N150 جدید آماده ورود به بازار

اخبار خودرو

شرکت Bajaj Auto اخیرا از محصول جدید خود با نام Pulsar N150 (پولسار N150) در هند رونمایی کرده است. این موتورسیکلت از نظر فنی مشابه‌ P150 پولسار است و با بدنه‌ای مشابه پولسار N160 وارد بازار می‌شود. گفته شده که این شرکت دو رنگ‌بندی برای محصول فوق در نظر گرفته که شامل مشکی آبنوس و سفید متالیک می‌شود.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

نسخه مشکی آبنوس با خطوط قرمز و خاکستری تزئین شده و این در حالی است که در سفید متالیک با خطوط قرمز تزئین شده و در ظاهر و باک بنزین و بخش انتهایی این خطوط قابل دیدن است. لازم بذکر است قیمت هر دو این مدل یکسان خواهد بود.

مشخصات فنی و طراحی پولسار N150 جدید

در بخش طراحی این موتور، چراغ جلویی آن از نوع LED است که ظاهر جسورانه‌ای را به پولسار N150 جدید داده و تغییرات زیادی در بخش پشتی آن نسبت به نسخه قبلی آن نمی‌بینیم ولی همچنان ظاهر اسپرتی خود را حفظ کرده است.

انجین Pulsar N150، از نوع تک سیلندر به ظرفیت 149.68 سی‌سی است که توانایی تولید 14.3 اسب‌بخار قدرت و 13.5 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و این قدرت توسط یک گیربکس پنج سرعته به چرخ عقب منتقل می‌شود. اندازه رینگ‌ها در چرخ‌های این موتور 17 اینچی از نوع آلیاژی هستند که در سیستم تعلیق جلوی آن توسط دوشاخه‌ تلسکوپی و یک تک شوک در عقب سواری منعطفی برای آن محیا کرده است.

باجاج درباره سیستم ترمز و نوع دیسک به کار رفته در این محصول گفته است که به صورت استاندارد به ABS تک کاناله مجهز شده است و دیسک ترمز Bajaj Pulsar N150 در جلو توسط یک اندازه 260 میلی‌متری و در عقب، توسط یک ترمز کاسه‌ای درام 130 میلی‌متری تجهیز شده است.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. بازم گاف همون گاف قدیم آخه لامصبا چیه این ترمز کفشکی یا همون درام عقب کل رخ موتور رو نابود کرده چرا دست برنمی‌دارید ازین احمق بازیاتون

  2. سلام.داداش الان دیگه اسمش فقط نیرو موتور هست،و شیراز حذف شده،قبلا میگفتن چون صاحب کارخانه شیرازی بود اما بعد سهام رو فروخت.نکته جالب احسان که روی چندتامحصولاتش هست اسم فرزندصاحب کارخانه بود.برادرم یکسال در نیرو موتور قسمت مونتاژ کارمیکرد.بشدت هم به کارگرسخت میگرفتن

  3. آقا بیخیال،این موتور ایران نیومده،بیاد هم بااین دلار قیمتش ارزش خریدش رو پایین میبره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!