اخباراخبار موتورسیکلت

یاماها ایروکس S با کلید هوشمند تولید می‌شود

اخبار خودرو

بتازگی یاماها اسکوتر Aerox 155 S (ایروکس S) را به بازار عرضه کرده که حرف S در نامگذاری آن به معنی Smart یا همان هوشمند است. این موتور سیکلت در دو رنگ نقره‌ای و آبی کمی گرانتر از نسخه معمولی بفروش می‌رسد و برای آشنایی بیشتر در ادامه در پایگاه خبری و تحلیلی پلاس موتو برترین سایت اخبار موتور همراه ما باشید.

یاماها ایروکس S با کلید هوشمند تولید

کلید هوشمند یاماها ایروکس S

اگر از طرفداران این اسکوتر محبوب هستید از این کلید توقع خواصی نباید داشته باشید و همانند کی‌لس طرح ایروکس یا طرح کلیک 2 کار را برای شما انجام می‌دهد که در ادامه آنها را برایتان شرح خواهیم داد.

1- روشن شدن بدون نیاز به کلید و سیستم ضد سرقت

مهمترین امکان این کلید، روشن کردن موتور بدون نیاز به کلید بصورتی که کافی است فرد صاحب موتور، نزدیک آن بوده و قفل کلید آن باز شده و باید بعد از آن فقط استارت بزنید تا یاماها ایروکس S روشن شود. یکی دیگر از قابلیت‎‌های این کلید برای سرقت موتور است بطوری که با دور شدن از این ریموت این اسکوتر خاموش خواهد شد. این آپشن مهم بخاطر پایین آوردن قیمت تولید در موتورهای طرح بندرت وجود دارد.

2- کمک برای یافتن موتور

تا به امروز شده که موتور خود را در یک مکان مملو از موتورسیکلت پارک کرده باشید و پیدا کردن آن وسط 100 موتور مشابه سخت باشد؟ بله شما در نهایت با کمک این کلید و با فشردن یک دکمه روی آن می‌توانید نور چراغ‌های چشمک زن موتور و صدای بوق آن را بشنوید و در نهایت اسکوتر یاماها ایروکس S خود را بیابید.

یاماها ایروکس S با کلید هوشمند تولید

مشخصات فنی نسخه یاماها ایروکس S

مشخصات فنی نسخه S Aerox 155 مانند سایر نسخه‌های قبلی باقی مانده است. این اسکوتر همچنان از یک موتور 155 سی‌سی که با کمک مایع خنک می‌شود و با فناوری فعال‌سازی متغیر سوپاپ بهره می‌برد. اعداد قدرت و گشتاور خروجی آن معادل 14.75 اسب بخار و 13.9 نیوتن متر است. این موتورسیکلت دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۴ اینچی است که توسط سیستم تعلیق دوشاخه‌های تلسکوپی در جلو و تک شوک معلق مجهز شده، در حالی که وظایف توقف و ترمز آن توسط یک دیسک در هر دو چرخ انجام می‌شود. وزن آن 126 کیلوگرم است و حجم باک بنزین آن 5.5 لیتر است.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!