اخبار

پرداخت وام 100 میلیونی خرید موتورسیکلت برقی

اخبار خودرو

علیرضا زاکانی شهردار تهران، در حاشیه برگزاری چهاردهمین پژوهش فناوری در مدیریت شهری در خصوص اقدامات شهداری تهران برای کاهش آلودگی هوا و پرداخت وام خرید موتورسیکلت برقی گفت:

آلودگی هوای تهران منشا مختلفی دارد که می‌بایست با تقویت حمل و نقل عمومی و کاهش استفاده شخصی از خودرو به کاهش آن کمک کنیم.

وی تصریح کرد: برای نوسازی ناوگان عمومی خصوصا اتوبوس، مینی بوس و مترو برنامه‌های زیادی تدوین شده است و البته شهرداری تهران در خصوص موتورسیکلت‌های برقی نیز برنامه‌های خوبی برای شهروندان تهرانی دارد.

زاکانی در مورد موتورسیکلت‌های برقی گفت: ما دنبال این هستیم تا 300 هزار موتورسیکلت کاربراتوری و انژکتوری را با اولویت تسهیلات تبدیل به موتورسیکلت‌های برقی کنیم؛ او افزود: موتورسیکلت‌های کاربراتوری 4 تا 7 برابر یک خودروی پراید آلایندگی و آلودگی ایجاد میکنند.

به همین منظور در فاز اول 550 دستگاه خودروی برقی به اداره پست تحویل داده شده است.

پرداخت وام 100 میلیون خرید موتورسیکلت برقی برگزاری چهاردهمین پژوهش فناوری در مدیریت شهری تهران

وام خرید موتورسیکلت برقی

شهردار تهران در خصوص تسهیلات ویژه خرید موتورسیکلت برقی به شهروندان گفت: بر اساس تفاهم نامه امضا شده با بانک قرض الحسنه مهر ایرانیان، به زودی تسهیلاتی 30 تا 100 میلیون تومانی برای خرید موتورسیکلت های برقی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

به محض مشخص شدن شرایط وام قرض الحسنه خرید موتورسیکلت برقی، پلاس موتور آنرا در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

خبر مرتبط: پرداخت وام خرید موتور برقی توسط شهرداری مشهد

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!