اخباراخبار موتورسیکلتپیشنهاد سردبیر

اسکوتر Agility S 160cc محصول جدید کویر موتور؟

اخبار خودرو

چندی پیش در خبری اختصاصی عنوان کردیم که کویر موتور، ضمن توسعه همکاری‌های خود با برند تایوانی Kymco، محصول دیگری از این شرکت را برای مونتاژ و عرضه انتخاب کرده است.

اما طی اطلاعاتی که به دست پایگاه خبری پلاس موتو رسیده است، کویر موتور محصول دیگری را نیز قرار است تا از برند کیمکو به لیست موتورسیکلت‌های خود اضافه کند. با این شرایط، کویر موتور 3 محصول از این برند تایوانی را در سبد محصولات خود دارد که شامل یک ATV و دو اسکوتر شهری خواهد شد.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

اسکوتر Agility S 160cc محصول جدید کویر موتور؟

مدل Agility S 160 مخصوص ارائه در ایران؟

یکی از محصولات برند کیمکو، اسکوتر شهری با نام Agility است. در وب سایت رسمی کمپانی کیمکو این محصول در چند مدل وجود دارد. Agility 50cc ، Agility S 125i، Agility City+ 125 و Agility S 200i

به نظر می‌رسد که در مناطق مختلف این موتورسیکلت با مشخصات فنی متمایز و بنا به نیاز بازار آن کشور تولید و عرضه شده است، اما در میان مدل‌های مختلف این محصول، خبری از نسخه Agility S 160 سی سی وجود ندارد. با توجه به این موضوع احتمال آن وجود دارد که این محصول با سفارش کویر موتور و خاص کشور ایران تولید و به بازار عرضه شود.

اخبار مرتبط: اسکوتر کیمکو 250 محصول جدید کویر موتور؟ Kymco X-Town CT 250

اسکوتر Agility S 160cc محصول جدید کویر موتور؟

مشخصات فنی اسکوتر Agility S 160 کیمکو

با توجه به توضیحات بالا و طراحی خاص این مدل برای عرضه در بازار ایران تا معرفی و ارائه رسمی آن از کویر موتور اعلام مشخصات فنی اسکوتر Agility S 160 کیمکو در حد حدس و گمانه زنی است اما بد نیست تا نگاهی به یکی از نسخه های این اسکوتر شهری کیمکو داشته باشیم.

این اسکوتر با یک موتور تک سیلندر 4 زمانه به بازار عرضه می‌شود. این پیشرانه بنزینی هوا خنک، در حجم‌های مختلفی به بازار عرضه شده است. ولی در نسخه 125 سی سی می‌تواند 6.6 کیلو وات معادل 8.8 اسب بخار قدرت و 9 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

گیربکس این موتورسیکلت نیز همانند اکثر اسکوترها اتوماتیک و از نوع CVT است. Agility با 114 کیلوگرم وزن، دارای استارت الکتریکی بوده و مخزن سوخت آن ظرفیتی 7 لیتری دارد.

چرخ‌های این اسکوتر آلومینیومی بوده و سیستم تعلیق جلوی آن از نوع تلسکوپی است. سیتسم ترمز اگیلیتی 160 کویر CBS بوده و هر دو چرغ به صورت دیسکی خواهد بود.

خوب است بدانیم که این محصول با رنگ‌های مختلفی چون مشکی، آبی و قهوه ای در برخی از کشورها عرضه شده است.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. لطفا شما ک دستندرکارهستین ومیتونین با شرکتا ارتباط برقرار کنین ب شرکتای محترم بخصوص کویر بفرمایید ب جای اینکه این همه تبلیغ کنن ومیلیاردها تومن هزینه کنن وبخوان پولشو از قشر ضعیف موتورسوار بگیرن تبلیغ نکن و از قیمت موتور کم کنن تا مشتری ب طور
    اتومات باتوجه ب قیمت و کیفیت بره سراغشون

  2. اجیلیتی یکی از بهترین‌های کیمکو و محصول تایوان میباشد.
    این کمپانی ناشناس تولیدکننده قطعات یدکی اسکوترهای شرکت هوندا هست و در ابتدا شرکت انرژی محصولات این برند خوش‌ساخت را وارد ایران کرد.

  3. ماها که وضعمان نمیرسه اسکوتر بخریم فقط باید ببینیم حسرت بخوریم آرزوی سوار شدن د اشته باشیم واقعا دردناکه ولی نوش جان هرکسی میخره مبارکش باشه همیشه به سلامتی تو شادی عشق حال استفاده کنن

  4. این نوع موتورها قیمت بسیار بالایی دارد و اصلا نمیشود خریداری کرد و حتی شرایط اقساط آنقدر سخت است که کاملا پشیمان میشوی کویر موتور فقط به فکر جیب خودش هست نه دیگران یک قشر بخصوص میتواند این نوع موتور را تهیه کرد و ما که واقعا احتیاج داریم نمی‌دانیم باید چه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!