اخباراخبار موتورسیکلت

موتورسیکلت جدید هوندا این هفته رونمایی می‌شود

اخبار خودرو

هوندا اولین پوستر از موتورسیکلت آینده خود را در هندوستان منتشر کرد و قرار است در تاریخ 2 آگوست 2023 (11 مرداد 1402) رونمایی رسمی شود. البته این پوستر تبلیغاتی جزئیات زیادی از این موتورسیکلت جدید هوندا را فاش نکرده ولی با این حال احتمال میرود که این محصول جدید در کلاس موتورسیکلت‌های 150-180 سی‌سی برای رقابت در بازار هند رونمایی شود.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

پیشبینی مشخصات فنی موتور سیکلت جدید هوندا

از آنجایی که هوندا در هندوستان دارای دو موتور در کلاس حجمی 162.7cc و 184.4cc هست انتظار می‌رود این محصول جدید از یکی از این انجینها استفاده کند. به عنوان مثال، انجین اولی در هوندا یونیکورن 160 و دومی در CB Hornet 2.0 استفاده می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که مشخصات فنی انجین نیز احتمالاً مشابه دو مدل مورد اشاره خواهد بود. برای اطلاع بیشتر شما اعلام می‌کنیم که انجین 162.7 سی‌سی تک سیلندر هوا خنک مورد استفاده در هوندا یونیکورن 160 قدرتی معادل 12.73 اسب بخار و 14 نیوتن متر دارد. در همین حال، انجین 184.4 سی‌سی تک سیلندر هوا خنک مورد استفاده در Hornet 2.0 قدرت معادل 17.03 اسب بخار و 16.1 نیوتن متر حداکثر گشتاور دارد.

قابل ذکر است که با توجه به تصمیم گیرندگان ژاپنی هوندا مقرر است این موتورسیکلت جدید فقط برای بازار کشور هندوستان رونمایی شود. با این حال، فروش مستقیم و عرضه رسمی پس از معرفی به احتمال زیاد در هفته‌های آینده باشد.

موتورسیکلت جدید هوندا این هفته رونمایی می‌شود
تصویر پوستر معرفی مدل جدید موتورسیکلت هوندا

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!