اخباراخبار موتورسیکلت

دوکاتی استریت فایتر V4 نسخه لامبورگینی

اخبار خودرو

کمپانی دوکاتی اعلام کرده است که علاقمندان می‌توانند به زودی نسبت به پیش سفارش موتور دوکاتی استریت فایتر V4 نسخه لامبورگینی در هند اقدام کنند. در طراحی این موتور از ویژگی‌های ظاهری لامبورگینی هوراکان STO استفاده شده و می‌توان همان نوع رنگ آمیزی را نیز در اینجا هم مشاهده کرد.

این موتور در رنگ آمیزی این محصول از رنگ‌های سبز و نارنجی استفاده شده تا شباهت بیشتری به این مدل از لامبورگینی پیدا کند. دوکاتی اعلام کرد که قصد دارد ۶۳۰ دستگاه از دوکاتی استریت فایتر V4 نسخه لامبورگینی را تولید کند. علاوه بر آن، ۶۳ دستگاه دیگر نیز برای مشتریان لامبورگینی رزرو خواهد شد.

این مطلب را نیز بخوانید: این موتورهای برقی واگعی نیست کیکه!

مشخصات دوکاتی استریت فایتر V4

در بخش فنی به موتور 1103 سی سی مجهز به خنک کننده مایع می‌رسیم که 208 اسب بخار قدرت و 123 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. یک گیربکس شش سرعته با شیفتر دو جهته همراه شده که می‌تواند این نیرو را به چرخ‌ها منتقل کند. امکاناتی همچون حالت‌های سواری متنوع، سیستم تعلیق قدرتمند، کنترل کشش و چرخ‌ها و کالیبراسیون تایر خودکار در آن حضور یافته‌اند.

چرخ‌ها از نوع چرخ‌های فورجی مشابه هوراکان هستند و یک قفل مرکزی از جنس تیتانیوم برای چرخ‌های عقب طراحی شده است. دوکاتی در این محصول از نمایشگر TFT، روکش سوییچ، محافظ چرخ زنجیر عقب از فیبر کربن، گلگیرهای جلو و عقب، محافظ پاشنه، لنت صندلی عقب و غیره نیز نیز رونمایی کرده است.

در نهایت باید اشاره کنیم که دوکاتی استریت فایتر V4 نسخه لامبورگینی احتمالا گران‌ترین موتورسیکلت این سازنده خواهد بود. نظر شما درباره این موتور چیست؟ فراموش نکنید که نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!