اخبارگوناگون

اولین کلاه ایمنی ساخت هند با گواهینامه ECE22.0 معرفی شد

اخبار خودرو

Ignyte نام یکی از کلاه‌های ایمنی برند Steelbird هند است که برای اولین بار توانسته است گواهینامه معتبر ECE 22.06 را دریافت کند. این کلاه ایمنی موتورسیکلت که با استاندارد IGN-7 ECE22.06 نیز ترکیب شده است با گواهینامه‌های ایمنی دیگری چون DOT FMVSS NO.218 و BIS مطابقت داشته و تنها کلاه ایمنی ساخت هند بوده که دارای هومولوگیشن سه گانه است.

اگر نمیدانید این گواهینامه چیست باید بگوییم که ECE مخفف کمیسیون اقتصادی اروپا بوده و همانطور که از نامش پیداست یک استاندارد ایمنی در اروپا به شمار می‌رود. علاوه بر این گواهینامه DOT متعلق به ایالات متحده آمریکا بوده و نهایتا BIS نیز استاندارد ایمنی کشور هند است.

این واقعیت که این کلا ایمنی با IGN-7 مطابقت دارد نشان می دهد که محصول فوق تست‌های ایمنی دقیقی را پشت سر گذاشته است. این کلاه ایمنی در سه سایز معمول مدیوم، لارج و ایکس لارج با طرح‌های ساده و یا رنگی در کشور هند و با قیمت 6199 روپیه یا 77 دلار آمریکا به فروش می‌رسد.

کلا ایمنی Ignyte دارای سیستم جریان هوای NACA بوده که به گفته تولید کننده اجازه میدهد هوا از طریق فضای داخلی عبور کند. علاوه بر این پپوسته این کلاه از 9 قسمت EPS تشکیل شده که توانایی محافظت از 18 نقطه ضربه را دارد. همچنین این کلاه ایمنی، دارای لنز ضد مه Pinklock 70 است.

شرکت تولید کننده این کلاه جذاب مدعی است که برای راحتی طولانی مدت راکب، کلاه را با پارچه‌های بسیار نرم داخلی تجهیز کرده است. از دیگر ویژگی‌های iGn-7 می‌توان به بست دوبل D-Ring، بادگیر با فوم حرارتی فرکانس بالا، محافظ بینی و یک محافظ کشویی در برابر آفتاب برای راحتی بیشتر اشاره کرد.

این کلا ایمنی به پول کشور ما حدودا 3.5 میلیون تومان قیمت دارد؛ آیا شما حاضر به خرید این محصول هستید؟

تبلیغ پایین مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!