اخباراخبار موتورسیکلت

آخرین وضعیت گواهینامه یک روزه موتور

اخبار خودرو

به سردار هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از 12 میلیون موتورسیکلت دارای پلاک 6.8 میلیون نفر دارنده موتورسیکلت و فاقد گواهینامه رانندگی این وسیله هستند و همین امر متاسفانه باعث شده تا در صورت وقوع حادثه خسارات جبران ناپذیری به راکبان وارد گردد که حداقل آن می‌توانیم به عدم پوشش توسط بیمه شخص ثالت اشاره کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: مقدمات طرح گواهینامه یک روزه موتور تهیه مشکلات قانونی آن حل شده و سامانه مربوطه آن نیز آماده شده است و با 186 آموزشگاه موتور سیکلت در سطح کشور مکاتبات لازم صورت پذیرفته است.

همچنین این طرح قرار است به زودی در ابتدا در شهر تهران، سپس در مراکز استان‌ها و بعد در کل کشور اجرا شود تا 6.8 میلیون نفر دارنده موتورسیکلت و فاقد گواهینامه رانندگی بتوانند گواهینامه بگیرند.

تبلیغ پایین مطلب

محمدحسین

من عاشق هنر، عکاسی و تکنولوژی و IT هستم، برای دل خودم مینویسم. عاشق موتور و ماشینم. عاشق روندن با ماشین و موتورم هستم و کم کم دارم به حوزه خبرنگاری موتورسیکلت مسلط میشم.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. گواهینامه بانوان چی میشه؟ رفتار فرا قانونی نیست ندادن گواهینامه موتور سیکلت به بانوان؟واقعا کی به قانون عمل میکنه پلیس؟
    باعث شرمه رفتارهای سلیقه ای

    1. داداش ول کن ناموسن خانوما ماشین دارن آدمو به فنا میدن همین مونده موتورم بگیرن دیگه هیچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!