اخباراخبار موتورسیکلتپیشنهاد سردبیر

یاماها ایروکس 155 نسخه MotoGP در پنج رنگ‌بندی جدید عرضه شد

نسخه 2023

اخبار خودرو

یاماها از نسخه جدید با رنگ مسابقات MotoGP ایروکس 155 رونمایی کرده است. این موتورسیکلت که در پنج رنگ‌بندی تهیه شده، قرار است به زودی عرضه شود. در ادامه نگاهی به این مدل رنگ جدید و جذاب یاماها بیاندازیم و با بخش‌های مختلف در آن آشنا شویم.

در حال حاضر، چند سالی است که شرکت نیروموتور مشغول واردات مونتاژ یاماها در کشور است و تقریبا نماینده رسمی یاماها در ایران به حساب می‌آید و احتمال آن وجود دارد در آینده این ترکیب رنگ را در ایران بفروش برساند.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

رنگ‌بندی و نمای ظاهری یاماها ایروکس 155 نسخه MotoGP

قرار است این موتور سیکلت در پنج رنگ متفاوت از نسخه‌های قبلی که ترکیبی از رنگ‌های آبی، خاکستری، مشکی متالیک، نسخه MotoGP و نقره‌ای است، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

جدیدترین تریم بنام نسخه MotoGP به رنگ‌ تمام مشکی مجهز شده و روی فلاپ‌های زیر صندلی و گلگیر آن برچسب‌هایی به سبک اسپانسر یاماها در مسابقات موتو جی پی با عنوان Monster Energy مشاهده می‌شوند. علاوه بر این، حاشیه‌های مشکی و خاکستری نیز در آن به چشم می‌آیند.

نسخه نقره‌ای رنگ نیز در بخش زیر فلاپ‌های آن از رنگ نقره‌ای روشن استفاده شده و رینگ‌های آلیاژی آن نیز طلایی هستند. گفته شده که رنگ‌بندی آبی آن نیز در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

ایروکس 2023 در نگاه اول

فیس جدید ایروکس در قسمت جلو، از دو کاسه چراغ کشیده با چراغ‌های LED برای نور بالا و نور پایین پیشبینی شده‌اند. در بالای کاسه چراغ، 4 دی‌لایت تعبیه شده که در کل رخ جذابی را به به این موتور داده است. روی فرمان، دکمه Menu قرار گرفته که برای تنظیمات کیلومتر کاربرد دارد. کیفیت زین موتور نیز منحصر به‌فرد بوده و دوخت عالی دارد.

یاماها ایروکس 155 نسخه MotoGP در پنج رنگ‌بندی عرضه می‌شود

فناوری‌های جدید

برای صفحه کیلومتر یک پنل 5/8 اینچی LCD جایگزین شده که اطلاعات جامعی از جمله سرعت، ساعت، زمان تعویض روغن و تعویض تسمه و غیره را به راکب نشان می‌دهد. قابلیت یاماها Y-Connect به کاربران این موتور این امکان را می‌دهد تا از طریق گوشی هوشمند و بلوتوث خود به موتور متصل شده و برخی از عملکردهای گوشی موبایل خودرا روی مانیتور موتور کنترل کنند.

علاوه بر این، از سایر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به کلید چند منظوره، سیستم استارت و استاپ خودکار، چراغ‌های تمام LED، صفحه کیلومتر مجهز به بلوتوث و غیره اشاره کنیم. گنجایش باک بنزین هم 5.5 لیتر است که می‌توان با یک بار پر کردن باک، مسافتی حدود 200 تا 250 کیلومتر را با آن طی کرد.

مشخصات فنی یاماها ایروکس 155 نسخه 2023 و MotoGP

مشخصات فنی در همه تریم‌های رنگی یکسان است. در بخش پیشرانه، به یک انجین 4 زمانه، تک سیلندر و 4 سوپاپ 155 سی‌سی به همراه خنک‌کننده مایع می‌رسیم که قادر است برای ایروکس جدید 14.75 اسب‌بخار قدرت و 13.9 نیوتن متر گشتاور تولید کند. چرخ‌های بزرگ 14 اینچی توسط سیستم تعلیق دوشاخه‌ تلسکوپی و فنرهای دوگانه کنترل می‌شوند.

ترمز دیسکی با فناوری ضد قفل ABS تک کاناله در این موتور استفاده شده که عملکرد خوبی در توقف ایمن در نسخه 2023 ایروکس از خود نشان داده است. سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری بوده و انتقال قدرت هم بر عهده گیربکس اتوماتیک V-Belt خواهد بود.

قیمت

یاماها درباره قیمت این موتورسیکلت اعلام کرده که نسخه جدید MotoGP یاماها ایروکس قرار است با قیمت 148300 روپیه وارد بازار شود. این در حالی است که باقی رنگ‌ها 1500روپیه ارزان‌تر از آن در هند به فروش خواهند رسید.

نظر شما درباره این موتورسیکلت چیست؟ آیا تجربه کار با این محصول را داشته‌اید؟ شما می‌تواند نظرات خود را در بخش کامنت‌های سایت پلاس موتو با ما به اشتراک گذاشته و سوالاتتان را از کارشناسان سایت بپرسید. همچنین برای اخبار بیشتر در این حوزه ما را دنبال کنید.

تبلیغ پایین مطلب

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اون‌ها رو دنبال می‌کردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با پلاس‌موتو آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی کوچک از خانواده پلاس‌موتو حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!