اخباراخبار موتورسیکلت

هوندا دیو جدید را ببینید؛ با کی‌لس و رینگ آلیاژی!

اخبار خودرو

هوندا دیو یکی از محبوب‌ترین اسکوترهای هوندا به شمار می‌رود که در اکثر نقاط دنیا توانسته فروش خوبی را تجربه کند. حال این کمپانی ژاپنی نسخه جدیدی از هوندا دیو را وارد بازار کرده و قرار است به زودی آنرا در هندوستان عرضه کند.

این نسخه از هوندا دیو جدید، با قابلیت H-Smart انحصاری هوندا عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های اسکوتر هوندا دیو جدید می‌توان به قابلیت کی‌لس و رینگ‌های آلیاژی اشاره کرد.

ویژگی‌هایی که پیش از این بر روی محصولاتی چون Activa و Activa 125 عرضه شده بود.

نسخه های هوندا دیو

هوندا دیو جدید در دو نسخه استاندارد و لوکس به بازار عرضه خواهد شد. مدل اول نسخه ای مقرون به صرفه تر با چراغ‌های جلوی هالوژنی، کلاستر آنالوگ و رینگ‌های تمام مشکی است و فاقد نشانگر 3 مرحله ای دنده است.

نسخه لوکس اما با ویژگی‌هایی چون چراغ جلوی ال ای دی، کلاستر دیجیتال، درپوش باک بنزین خارجی، رینگ‌های آلیاژی طلایی و نشانگر 3 مرحله ای است.

به نظر میرسد هوندا دیو جدید بتواند به فروش خوبی در برخی کشورها تجربه کند. همانطور که گفته شد هوندا دیو یکی از محصولات پرطرفدار و باکیفیت برند ژاپنی هوندا است.

تبلیغ پایین مطلب

محمد سعید بهمنی

دنیای موتور و ماشین، دنیای عجیبیه! قبول دارین؟ سوالی داشتین در خدمتم @msaeidb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!