اخبار

مراجعه تنها 153 موتورسیکلت برای دریافت معاینه فنی!

اخبار خودرو

حجت الاسلام احد آزادی خواه، نماینده مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در برنامه تلویزیونی تهران 20 صحبت عجیبی را در خصوص مراجعه موتورسیکلت ها به مراکز معاینه فنی بیان کرد.

وی که به عنوان مهمان تلفنی در برنامه تهران 20 حضور داشته و در خصوص آلودگی هوا صحبت میکرد بیان داشت:

طبق ماده 6 قانون هوای پاک، همه وسایل نقلیه ملزم به انجام معاینه فنی هستند. اما طبق آمار ارائه شده از سوی یوان محسبات کشور در 7 ماهه سال 1400، تنها 153 موتورسیکلت در شهر تهران برای دریافت معاینه فنی مراجعه کرده اند.

وی اعلام داشت که این موضوع دیگر واقعا ربطی به بحث واردات نداشته و قوه مجریه می بایست در این خصوص به عموم مردم پاسخگو باشد. همچنین آزادی خواه بیان داشت که در شهر تهران، بیشتر مراکز معاینه فنی اصلا امکان معاینه موتورسیکلت ها را ندارند که خود یکی از دلایل عدم مراجعه موتورسیکلت سواران به این مراکز است.

گفتنی است یکی از مهمترین دلایل آلودگی هوا در کلانشهرها خصوصا تهران، تردد موتورسیکلت‌هایی است که حجم زیادی از آنها فاقد گواهی معاینه فنی بوده و از عوامل مهم آلودگی هوا هستند.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!