اخباراخبار موتورسیکلت

ابلاغ آیین نامه اجرایی عوارض برای دارندگان موتورسیکلت‌های پرمصرف

اخبار خودرو

اخیرا هیات وزیران در خصوص آیین نامه اجرایی تبصره ماده ۳ جلسه‌ای برگزار کردند و در آن به موارد مهمی پرداختند که در ادامه باهم می‌خوانیم.

در این جلسه، ابلاغیه مهمی درباره انواع روش‌های کاهش مصرف سوخت، بهینه‌سازی آن و عوارض دارندگان موتورسیکلت‌های پرمصرف ارائه شد. بر اساس ماده 4 این قانون، دولت مجاز است که درآمد حاصل از خزانه داری کل کشور را برای بهبود حمل و نقل عمومی استفاده کرده و در جهت رفاه مردم بکوشد.

پتروتکس تولیدکننده اکتان و مکمل سوخت نانوتکنولوژی تحت لیسانس کشور آلمان، حامی مالی پلاس‌موتو

گفته شده که آیین نامه اجرائی این تبصره پس از لازم‌الاجرا شدن توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تا سه ماه دیگر ارائه شده و سپس برای هیأت وزیران فرستاده می‌شود. پس از آن، وزیران نسبت به تصویب این آیین‌نام اقدام خواهند کرد.

متن اصلاحیه قانون ساماندهی صنعت خودرو و موتور سیکلت

در بخش پایین نیز متن اصلاحیه قانون ساماندهی صنعت خودرو را برایتان قرار دادیم:

نظر شما درباره این آیین نامه چیست؟ شما می‌توانید نظرات و سوالات خود را در این حوزه با ما در میان بگذارید؛ همچنین برای اطلاعات بیشتر با پلاس موتو همراه باشید.

تبلیغ پایین مطلب

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
گالری تصاویر آپاچی 200 نیوفیس گالری تصاویر هوندا CB150R گالری تصاویر هوندا هورنت 2 گالری تصاویر اسکوتر ویسته 249 بنلی 10 ادونچر برتر دنیا از نظر قدرت معرفی ۱۶ تا از بهترین موتور سیکلت‌های درون شهری سوزوکی اینازوما GW 250 با 2 سیلندر جسارتی در اندازه بیکینگ!